Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Системний підхід у вивченні атомної і ядерної фізики у педагогічних коледжах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Иллич; Sadovyi, Mykola; Руденко, Євгеній Володимирович; Руденко, Евгений Владимирович; Rudenko, Eugene
    (uk) Стаття присвячена проблемі використання системного підходу на сучасному уроці фізики. Актуальність дослідження полягає у необхідності організації та реалізації системного підходу при вивченні атомної та ядерної фізики у педагогічних коледжах. Такий підхід значно активізує процес використання моделей і моделювання, абстрагування, ідеалізацію й аналогії. Створення ідеалізованих об’єктів, зокрема, взаємоперетворень елементарних частинок, які не існують у об’єктивній дійсності, але які мають певні прообрази в реальному світі допомагають у першому наближенні дійти до істини. У статті подано зразки розроблених дослідів модельного характеру. Демонстрації здійснюються у динамічному режимі. Метою даної статті є обґрунтування необхідності використання нових інформаційних технологій та системного підходу під час вивчення ядерних процесів фізики високих енергій.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування прикладного програмного забезпечення на позакласних заняттях із фізики у педагогічних навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Руденко, Євгеній Володимирович; Руденко, Евгений Владимирович
    (uk) Стаття присвячена проблемі використання новітніх технологій навчання на сучасному уроці фізики. Актуальність дослідження полягає у необхідності організації та реалізації позакласних занять з фізики з використанням комп’ютерів та педагогічних програмних засобів. Такий підхід дозволить зацікавити учнів та студентів, значно активізує процес використання моделей і моделювання, абстрагування, ідеалізацію й аналогії, дозволить розширити кругозір, допоможе скласти фізичну картину світу.