Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
2 результатів
community.search.results.head
Документ Системний підхід у вивченні атомної і ядерної фізики у педагогічних коледжах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Иллич; Sadovyi, Mykola; Руденко, Євгеній Володимирович; Руденко, Евгений Владимирович; Rudenko, Eugene(uk) Стаття присвячена проблемі використання системного підходу на сучасному уроці фізики. Актуальність дослідження полягає у необхідності організації та реалізації системного підходу при вивченні атомної та ядерної фізики у педагогічних коледжах. Такий підхід значно активізує процес використання моделей і моделювання, абстрагування, ідеалізацію й аналогії. Створення ідеалізованих об’єктів, зокрема, взаємоперетворень елементарних частинок, які не існують у об’єктивній дійсності, але які мають певні прообрази в реальному світі допомагають у першому наближенні дійти до істини. У статті подано зразки розроблених дослідів модельного характеру. Демонстрації здійснюються у динамічному режимі. Метою даної статті є обґрунтування необхідності використання нових інформаційних технологій та системного підходу під час вивчення ядерних процесів фізики високих енергій.Документ Експериментальні задачі з використанням новітніх інформаційних технологій на сучасному уроці фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Садовий, Микола Ілліч; Руденко, Євгеній Володимирович(uk) Стаття присвячена проблемі використання новітніх технологій навчання на сучасному уроці фізики. Актуальність дослідження полягає у необхідності організації та реалізації фізичного експерименту з експериментальними задачами у середніх навчальних закладах з атомної та ядерної фізики. Такий підхід значно активізує процес використання моделей і моделювання, абстрагування, ідеалізацію й аналогії. Створення ідеалізованих об’єктів, зокрема, взаємоперетворень елементарних частинок, які не існують у об’єктивній дійсності, але які мають певні прообрази в реальному світі допомагають у першому наближенні дійти до істини. У статті подано частину експериментальних задач розроблених на дослідах модельного характеру. Демонстрації здійснюються у динамічному режимі. Метою даної статті є обґрунтування необхідності використання нових інформаційних технологій та використання експериментальних задач під час вивчення ядерних процесів фізики високих енергій.