Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Формування функціональних дослідницьких навичок під час розв’язування експериментальних задач(2013) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podoprigora, N. V.(uk) Представлений практичний досвід відбору, організації і постановки експериментальних задач з елементами пошуково-творчого характеру, графічних досліджень, з’ясування причин виникнення парадоксів у процесі дослідження фізичних процесів з метою формування в учнів функціональних навичок дослідницької діяльності.Документ Модернізація змісту робіт фізичного практикуму з електродинаміки(2012) Вовкотруб, Віктор Павлович; Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Розглянуто особливості організації, постановки і виконання робіт фізичного практикуму з електродинаміки у старшій профільній школі. Наведено варіанти модернізації змісту робіт, характерних охопленням ними ширшого кола завдань.Документ Теоретичні і експериментальні методи введення силових характеристик електромагнітного поля при підготовці майбутніх учителів фізики(2013) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.(uk) Представлений комплексний підхід щодо застосування теоретичних і експериментальних методів введення силових характеристик електромагнітного поля при підготовці майбутніх учителів фізики в педагогічному університеті.Документ Розв’язування вибраних задач високого рівня складності в обсязі програм і змісту шкільного курсу фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) У статті порушено проблеми розв’язування задач високого рівня складності з електродинаміки за умов обмеження використання теоретичних основ рамками шкільного курсу фізики.Документ Закон збереження електричного заряду та йогоінваріантність відносно калібрувальногоперетворень(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Розглядається застосування методу одержання законів природи з принципів інваріантності для обґрунтування закону збереження електричного заряду в курсах класичної електродинаміки, квантової механіки, квантової електродинаміки та його релятивістсько-інваріантне узагальнення.Документ Чинники формування експериментального досвіду учнів основної школи в процесі вивчення електродинаміки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Подопригора, Наталія Володимирівна(UA) Порушується проблема створення умов для формування в учнів досвіду експериментування в процесі виконання фронтальних лабораторних робіт з електродинаміки. Наведені зразки саморобних модулів-блоків для впровадження блочно-функціонального принципу під час вивчення електродинаміки в основній і старшій школі.