Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення як психолого-педагогічна проблема(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Плющ, Валентина Миколаївна; Плющ, Валентина Николаевна; Pliushch, Valentina Nikolaevna(ua) У статті проаналізовано теоретико-методичні підходи до визначення понять «готовність до професійної діяльності», «готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення». Обґрунтовано, що готовність студентів до професійного самовдосконалення відповідає всім ознакам готовності до професійної діяльності. Виокремлено структурні компоненти готовності майбутніх учителів до професійного самовдосконалення: мотиваційно-цільовий, когнітивно-діяльнісний та рефлексивний та визначено готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення як сформовану під час професійної підготовки інтегративна властивість особистості, яка відображає наявність мотивації, професійних знань, умінь і навичок, рефлексії, що відповідає компонентам професійного самовдосконалення: самопізнання, самоосвіта (самонавчання та самовиховання), самоконтроль.Документ Модель формування готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до професійного самовдосконалення(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Плющ, Валентина Миколаївна; Плющ, Валентина Николаевна; Plyushch, Valentina Nikolaevna(uk) У статті розроблена та обґрунтована модель формування готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до професійного самовдосконалення, яка складається цільового, організаційно-змістовного, оцінно-результативного блоків, що об’єднані метою, завданнями, методологічними підходами, принципами, змістом, формами, технологіями та методами навчання, діагностичним інструментарієм виявлення рівнів сформованості готовності студентів до професійного самовдосконалення і результат.