Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Віртуальні навчальні середовища: сучасні технології та потенціал для освіти
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Мірошниченко, Олександр Іванович; Salnyk, I.; Siryk, E.; Miroshnychenko, O.
    (ua) У статті розглядаються питання створення в системі освіти віртуальних навчальних середовищ, проаналізовано їх специфіку. Одночасно показано, що запровадження VLE супроводжується виникненням проблем в процесі навчання, які можуть бути усуненні лише за умови врахування певних педагогічних умов.
  • Ескіз
    Документ
    Організація експериментально-дослідницької діяльності учнів з фізики через шкільне наукове товариство
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сальник, Ірина Володимирівна; Мірошниченко, Олександр Іванович; Сальник, И. В.; Мирошниченко, А. И.; Salnyk, I. V.; Miroshnychenko, O. I.
    (uk) Експериментально-дослідницька діяльність є однією із сучасних технологій у процесі вивчення фізики, проведенні позакласної роботи, впровадженні профільного навчання. Саме в ході дослідницької діяльності проявляється унікальність кожної людини, формуються навички пошуку нового в навколишній дійсності та потреба вносити зміни в процес протікання явищ та процесів. Запровадження такої технології сприяє саморозвитку учнів, розвиває самостійність. Різноманітність форм організації навчальних занять, використання різних за змістом завдань –важлива умова успішного залучення учнів до дослідницької діяльності з урахуванням широкого спектру спрямованості їх інтересів. Незважаючи на ефективність експериментально-дослідницького методу в процесі навчання, для того, щоб його впровадження відбувалося з найбільшою віддачею, слід, приділити увагу якості і доцільності його застосування. У статті розкриваються теоретичні та методичні основи організації дослідницької роботи учнів з фізики через створення шкільних наукових товариств.
  • Ескіз
    Документ
    Прикладна спрямованість вивчення співвідношення невизначеностей
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Подопригора, Наталія Володимирівна; Мірошниченко, Олександр Іванович
    (uk) Наведено опис теоретичних основ співвідношення невизначеностей, структурованого до взаємодій з некласичними об'єктами.
  • Ескіз
    Документ
    Створення віртуальних моделей як один із факторів активізації самостійної роботи учнів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Величко, Степан Петрович; Мірошниченко, Олександр Іванович
    (uk) У статті розкрито створення учнями віртуальних моделей з фізики як один із видів пошуково-дослідницької роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Організація підготовчої діяльності учнів до олімпіади з фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Мірошниченко, Олександр Іванович; Садовий, Микола Ілліч
    (uk) Фізичні олімпіади, як одна з найбільш масових форм позакласної роботи з учнями, не можуть носити відокремлений характер і бути відірваними від усього навчального процесу. Один з можливих шляхів поліпшення якості навчання є вдосконалення структури олімпіад, змісту олімпіадних завдань, методики їх організації та проведення, а також впровадження факультативу з розв’язання олімпіадних задач з фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи удосконалення підготовки учнів до олімпіад з фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Садовий, Микола Ілліч; Мірошниченко, Олександр Іванович
    (uk) Стаття присвячена проблемі формування основ методики складання задач та завдань для олімпіад з фізики учнів середніх навчальних закладів освіти.