Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
10 результатів
community.search.results.head
Документ Системне моделювання процесу розв’язування текстових математичних задач: кібернетичний підхід(2009) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(гф) В статті розглядається використання системного моделювання при розв'язуванні текстових математичних задач у контексті структуризації створення та реалізації евристичних алгоритмів розв'язування.Документ Математичне моделювання у процесі розв’язування рівнянь та нерівностей із параметром(2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) В статті розглядається використання математичного моделювання при розв'язуванні рівнянь та нерівностей із параметром у контексті структуризації створення та реалізації алгоритму розв'язування.Документ Формування в учнів старших класів складних здібностей на заняттях із математичної статистики(2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) В статті розглядаються шляхи вдосконалення педагогічного процесу загальноосвітньої школи в напрямку його більшої професійної спрямованості, зокрема, при навчанні математичної статистики учнів старших класів.Документ Особливості фундаменталізації освіти(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович(ua) У цій статті автори намагалися окреслити деякі теоретичні й практичні особливості фундаменталізації навчання студентів (учнів). Проблеми фундаменталізації професійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ (чи інших типів ВНЗ) вимагають системного й глибокого теоретичного дослідження з урахуванням специфіки спеціальності, за якою навчаються студенти, реалізації теоретичних положень на практиці, зв’язку з дійсністю життя.Документ Умови розвитку творчого потенціалу математично обдарованих учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Рожкова, Наталя Григорівна(uk) Розглядаються умови розвитку творчого потенціалу математично обдарованих учнів. Розкривається зміст та особливості творчої навчальної діяльності таких учнів.Документ Інноваційний підхід до концепції визначення змісту курсу “Методика навчання математики”(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(uk) У статті розглядаються особливості інноваційного підходу до вивчення методики математики”, що входить до навчального плану підготовки спеціалістів та магістрів.Документ Використання алгоритмів евристичного типу у процесі розв’язування рівнянь та нерівностей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(uk) В статті розглядається використання приписів алгоритмічного типу при розв’язуванні рівнянь та нерівностей з параметром у контексті застосування сформованих в учнів умінь дослідження властивостей функцій.Документ Визначення вигляду функціональної залежності корисності від затрат на певні проекти шляхом машинного експерименту(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Тороп, Анастасія Василівна(uk) У статті розглядається моделі підтримки прийняття рішень у вигляді лінійної й нелі ні йних задач програмування.Документ Інноваційні методи навчання математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику аналізуються та досліджуються інноваційні методи навчання математики, які відображають найбільш складні й не повністю визначені навчальними програмами проблеми, що виникають при організації навчального процесу. Наведені в посібнику методи навчання можуть застосовуватися вчителями у спеціалізованих математичних класах, на заняттях математичних факультативів, математичних гуртків, при формуванні індивідуальних завдань для учнів у вигляді наукового дослідження, при формуванні завдань для учнівських (індивідуальних чи колективних) проектів, при підготовці й проведенні математичних олімпіад різного рівня, індивідуальної роботи з обдарованими учнями. Частково наведені методи можуть використовуватися вчителями на заняттях з математики у звичайних загальноосвітніх школах при формуванні творчості в процесі розв’язування рівнянь і нерівностей, застосуванні геометричного підходу до розв’язування рівнянь і нерівностей з параметрами, побудові графіків функцій методом перетворення графіків, використанні інформаційних технологій.Документ Рівносильність рівнянь та нерівностей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику міститься основний теоретичний матеріал та приклади розв’язування задач, пов’язаних із вивченням поняття рівносильності рівнянь та нерівностей та з врахуванням змісту цього поняття при розв’язуванні математичних задач. Після викладу теоретично-практичної частини посібника запропоновані задачі для самостійного розв’язування, до яких подані відповіді та вказівки. Розробка містить предметний покажчик теоретичного матеріалу. Посібник призначений для використання учнями заочної фізико-математичної школи фізико-математичного факультету КДПУ ім. В.Винниченка при розв’язуванні контрольних робіт. Може бути використаний у процесі самостійної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл до державної атестації.