Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Особливості фундаменталізації освіти
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович
    (ua) У цій статті автори намагалися окреслити деякі теоретичні й практичні особливості фундаменталізації навчання студентів (учнів). Проблеми фундаменталізації професійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ (чи інших типів ВНЗ) вимагають системного й глибокого теоретичного дослідження з урахуванням специфіки спеціальності, за якою навчаються студенти, реалізації теоретичних положень на практиці, зв’язку з дійсністю життя.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція моделювання інформаційно-освітнього середовища в професійній підготовці майбутніх учителів математики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кушнір, Василь Андрійович
    (uk) Пропонується концепція моделювання інформаційно-освітнього середовища для майбутніх учителів математики. Виокремлюються основні складові такого простору.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні методи навчання математики: контекст застосування моделювання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Кушнір, Василь Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович
    (uk) В статті розглядаються особливості реалізації інноваційного підходу до навчання математики, розкривається аспект використання елементів моделювання у процесі формування умінь розв’язувати математичні задачі.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний практикум з методики навчання математики
    (Навчальна книга – Богдан, 2013) Кушнір, Василь Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович
    У посібнику містяться лабораторні роботи з методики навчання математики, що відповідають державному освітньому стандарту та навчальному плану підготовки вчителів математики освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» спеціальності 6.040201 Математика* галузі знань 0402 Фізико-математичні науки. Надано детальні рекомендації щодо виконання практичної частини лабораторних робіт. Після кожної частини викладу запропоновані завдання для самостійної підготовки студентів. Посібник містить предметний покажчик теоретичного та практичного матеріалу.