Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Нові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання в професійній підготовці майбутніх спеціалістів: (методологічний аспект)
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнир, Василий Андреевич; Kushnir, Vasili Andreevich
    (uk) У статті схарактеризовано нові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання у професійній підготовці майбутніх спеціалістів, обґрунтовано педагогічній методичні проблеми використання можливостей дистанційних технологій навчання.Набуває нових особливостей реалізація основних дидактичних принципів, з-поміж яких: принцип доступності, наочності, міцного засвоєння знань, наступності, фундаментальності, співробітництва викладачів і студентів у нових інформаційних умовах,науковості, доповнення традиційного й інноваційного навчання, створення і розвиткуєдиного навчально-інформаційного середовища. Доведено, що створення навчально- інформаційного середовища на сучасному етапі вимагає значних інтегративних зусиль фахівців з різних предметів, і перш за все інформатики, методики навчання фахових дисциплін, а також педагогів, психологів, управлінців навчальним закладом.
  • Ескіз
    Документ
    Емоції у педагогічному процесі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнир, Василий Андреевич; Kushnir, Vasyl Andriyovych
    (uk) У контексті діяльності досліджуються фундаментальні проблеми місця і значення емоцій у процесі навчання. Відзначається наявність різних теорій емоцій, котрі пов’язують останні з життєво важливими задачами, особливою актуальністю учіння, критичними точками учіння, точками нерівноваги в учінні, живими знаннями, подоланні складних навчальних ситуацій. Особлива актуальність учіння виникає для її суб’єктів у відповідальні моменти учіння (отримання високої оцінки, самореалізації, відповідальностіперед кимось). Критичні точки учіння з’являються при проблемному навчанні, розв’язуванні суб’єктом учіння складних для нього завдань як перехід від розгубленості, невіри у власні сили, роздратування, розчарування до відшукання ідеї рішення, задоволення, радості. Розглядаються деякі питання гри у навчальному процесі, виділяються особливості ігрової навчальної ситуації.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідницька діяльність у фундаментальній професійній підготовці майбутніх учителів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнир, Василий Андреевич; Kushnir, Vasyl Andriyovych
    (uk): Дослідницька діяльність є одним з основних чинників фундаментальної професійної підготовки майбутніх учителів (студентів, магістрантів), котра, у свою чергу, передбачає розуміння ними фундаментальних основ педагогіки і психології, зокрема таких фундаментальних понять як діяльність, учіння, процес, дослідницька ситуація, дослідницька дія, операція, розвиток особистості. У статті досліджується природа, суть, зміст дослідницької діяльності та її основного елементу – дослідницької дії. Розглядаються місце і роль дослідницької діяльності у фундаментальній професійній підготовці та розвитку особистості майбутніх учителів.