Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні рекомендації щодо написання та оформлення магістерських робіт(2024) Боброва, Марія Сергіївна; Дефорж, Ганна Володимирівна; Аркушина, Ганна Феліксівна; Форостовська, Тетяна Олександрівна; Бохан, Юлія Володимирівна(ua) Методичні рекомендації призначені для студентів для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Хімія), предметної спеціальності: 014.06 Середня освіта (Хімія), поєднаної предметної спеціальності: 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров'я людини), освітньо-професійної програми: Середня освіта (Хімія, Біологія та здоров'я людини), денної та заочної (дистанційної) форм навчання включають як загальні положення щодо освітнього ступеня «магістр», так і детальні вимоги до змісту та структури робіт, рекомендації щодо особливостей оформлення кожного елементу роботи, інформацію щодо підготовки, порядку та процедури захисту магістерських робіт, інформацію про контроль за виконанням та рецензування робіт. Особлива увага приділена критеріям оцінювання магістерських робіт та процедури їх захисту.Документ Науково-педагогічна діяльність професора Н. А. Калініченко та її внесок у розвиток педагогічної освіти кіровоградщини (до 100-річчя цдпу ім. В. Винниченка)(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Дефорж, Ганна Володимирівна(ua) У статті наведено аналіз результатів історично-педагогічного дослідження, що розкриває провідні напрями педагогічної, методичної та наукової діяльності доктора педагогічних наук, професора, заслуженого вчителя України Калініченко Надії Андріївни в експериментальній Комишуватській середній школі, у системі післядипломної педагогічної освіти та Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка по підготовці вчителів до роботи в умовах Нової української школи. Розкрито діяльність вченої під впливом педагогічних ідей Василя Олександровича Сухомлинського, розглянуто творчий шлях від вчителя сільської школи до професора, директора, завідувача кафедри в освітніх навчальних закладах, наведено перелік її здобутків та державних нагород. Представлено аналіз наукових праць, їх вплив на формування творчого вчителя та викладача. Наведено низку видань в друкованому та електронному вигляді про життя та наукову творчість вченої, де висвітлено її беззаперечний авторитет в українській педагогічній науці.