Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
3 результатів
community.search.results.head
Документ Запровадження комп’ютерно-орієнтованих засобів у дослідженні оптичного випромінювання у процесі навчання фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гичко, Антон Олександрович; Гичко, Антон Александрович; Gichko, A. O.; Величко, Степан Петрович; Величко, Степан Петрович; Velychko, S. P.(uk) У статті розглядаються основні принципи та засади, що покладені в основу удосконалення навчального комплекту, а саме розробки та поєднання програмного забезпечення з комплектом „Інтегральний фотометр ФІ-2” з метою дослідження оптичного випромінювання та підвищення рівня і якості пізнавальної діяльності у фізичному практикумі курсу загальної фізики ВНЗ.Документ Можливості програмного забезпечення «Кулька-01-w» для реалізації навчального експерименту при вивченні розділу «Механіка» в курсі загальної фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Величко, Степан Петрович; Ковальов, Сергій Григорович; Ковальова, Олеся Сергіївна(uk) В статті розглянуто можливості програмного забезпечення «Кулька-01-w», що забезпечує виконання фізичного експерименту при вивченні розділу «Механіка» в курсі загальної фізики на основі ІКТ. Програмне забезпечення «Кулька-01-w» дозволяє проводити кількісний та якісний аналіз траєкторії досліджуваних тіл, а також зберігати, відтворювати, роздруковувати та порівнювати експериментальні дані у необхідному для користувача вигляді. В якості експериментальних тіл програмне забезпечення «Кулька-01-w» використовує через безпровідний зв’язок пристрій «Кулька-01-d», який виготовлений на основі MEMS гіроскопа і дозволяє використовувати «Кулька-01-d» як окреме тіло, так і як складову коливальних та складніших механічних систем.Документ Розвиток системи навчального фізичного експерименту на засадах синергетичного підходу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Величко, Степан Петрович(uk) У статті на основі науково-теоретичного аналізу даються пропозиції щодо нового навчального обладнання з фізики та розкриваються основні його параметри. Запровадження основних положень педагогічної синергетики ілюструє як подібне нове обладнання у вигляді комплекту поліпшується у конструктивних його особливостях та методиці запровадження його з метою вивчення основ спектрального аналізу у ВНЗ.