Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
43 результатів
community.search.results.head
Документ Методика навчання оптики на засадах білінгвального підходу в старшій школі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Вергун, Ігор Вячеславович; Verhun, Ihor Vyacheslavovich; Трифонова, Олена Михайлівна; Tryfonova, Olena Mykhaylivna; Величко, Степан Петрович; Velichko, Stepan Petrovych(ua) У даній статті акцентована увага на проблемах освіти, що пов’язані з інтенсивним розвитком інформаційно-комунікаційних та хмарних технологій, а також євроінтеграційними процесами в Україні. Обґрунтовано, що формування комунікативної компетентності не лише рідною мовою повинно починатися зі школи, щоб у навчанні та майбутній професійній діяльності учні були успішними та могли брати інформацію з різних джерел. У зв ’язку з цим запропоновано використовувати білінгвальний підхід в освітньому процесі. Розглянута проблема впровадження білінгвального підходу під час навчання оптики у старшій школі. Розроблено елементи методики використання білінгвального підходу при організації лабораторної роботи та запропоновано роботу на тему «Method and technique of experiment for optics / Визначення довжини світлової хвилі». Систематизовані цілі використання білінгвального підходу при навчанні фізики.Документ Окремі аспекти використання сучасних цифрових комплексів vernier dynamics cart and track system під час лекційних демонстрацій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Величко, Степан Петрович; Донець, Наталія Володимирівна; Маринов, Олександр Васильович; Величко, Степан Петрович; Донец, Наталья Владимировна; Маринов, Александр Васильевич; Velychko, Stepan Petrovich; Donets, Natalia Volodymyrivna; Marinov, Oleksandr Vasilovich(ua) Сучасний рівень розвитку науки, техніки та сучасних технологій вимагає від людства володіння великою кількістю компетенцій: гнучкістю мислення, творчого підходу, швидкою адаптацією до нових умов та поставлених задач та ін. Розглядаючи освітній процес у закладах вищої освіти розуміємо, що він має бути побудований таким чином, що навчання студентів повинно відповідати цілям випереджувального навчання.Документ Удосконалення фізичного практикуму з квантової фізики комп’ютерно-орієнтованими засобами навчання(2019) Величко, Степан Петрович; Соменко, Дмитро Вікторович; Шульга, С. В.; Величко, С.П.; Соменка, Д. В.; Шульга, С.В.; Velichko, S.; Somenko, D.; Shulga, S.(ua) Сучасна методика навчання фізики, включаючи і методику вивчення розділу «Квантова фізика» у педагогічних закладах освіти, повинна враховувати наявність в освітньому процесі двох складників – віртуального та реального – і використовувати їх інтегровано у процесі навчання і зокрема в ході виконання обов’язкового фізичного практикуму. Це дає можливості студентові завдяки запропонованому ППЗ «Quantum physics» якісно підготуватися і виконати роботу практикуму, а на завершальній стадії зробити вичерпні узагальнення і за необхідності виправити одержаний результат та внести правки.Документ Моніторинг та оцінка навчально-методичного комплексу з квантової фізики для розвитку пізнавальної діяльності cтудентів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Шульга, Сергій Володимирович; Шульга, Сергей Владимирович; Shulga, Sergii Volodymyrovych; Величко, Степан Петрович; Величко, Степан Петрович; Velychko, Stepan Petrovych(uk) У статті аналізуються результати науково-педагогічного дослідження з методики навчання фізики у закладах вищої освіти (ЗВО), а саме з проблеми організації та розвитку пізнавальної діяльності студентів під час виконання навчальних дослідницьких завдань і фізичного практикуму з квантової фізики. З цієї метою подаються результати експериментальної перевірки, які свідчать про ефективність і доцільність запропонованого навчально-методичного комплексу у вигляді двох посібників для студентів, програмного продукту «Quantum Physics» та системи індивідуальних завдань, котрі в умовах комп'ютерно-орієнтованого навчального середовища, ілюструють вагомі педагогічні можливості у самоосвіті і саморозвитку майбутніх учителів фізики і розвивають їхню пізнавальну діяльність.Документ Формування особистості майбутнього педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Величко, Степан Петрович; Velichko, S. P.; Сірик, Едуард Петрович; Siryk, E. P.(uk) Стаття спрямована на окреслення основних напрямів дослідження проблеми формування компетентностей майбутнього вчителя фізико-математичного профілю та управління процесом формування особистості педагога на основі принципів особистісно орієнтованого навчання. У дослідженні мають бути розроблені концептуальні засади формування особистості педагога, методика і технологія навчання, що відповідають сучасному світовому рівню підготовки фахівця зі збереженням переваг національної системи освіти, в основу яких ставляться засади психолого-педагогічного, а згодом – змістово-процесуального характеру. Передбачається, що проблему формування особистості педагога можна реалізувати на основі уявлень про інтеграцію й оптимізацію та закономірності організації, контролю й управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів та формування у них професійного компетентнісного досвіду.Документ Virtual experiment: research phosphorescence(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Shulga, Sergii Volodymyrovych; Шульга, Сергій Володимирович; Velycko, Stepan Petrovych; Величко, Степан Петрович(en) Virtual physics experiment for phosphorescence investigation, which can be taken as a basis for developing and improving the software for simulation of physical phenomena and processes in the course "Atomic and nuclear physics", creation of virtual physics laboratory and development of methods for its implementation in an educational process in the secondary and high school have been examined in the article.Документ Науковий центр як основа розвитку сучасних технологій і засобів науково-дослідницької діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Величко, Степан Петрович; Величко, Степан Петрович; Velichko, S. P.(uk) У статті аналізується діяльність створеного при кафедрі фізики та методики її викладання Кіровоградського державного педагогічного університету за спільною угодою з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Наукового Центру розробки навчального обладнання для ефективного вивчення природничо-математичних дисциплін у поєднанні з інформаційно-комунікаційними технологіями. Показано, що у сучасних умовах прогресивного розвитку інноваційних технологій зазнає помітних змін і навчальний процес, а навчальне обладнання розробляється з метою осучаснення будови і принципів роботи його на основі інтеграції з процесуальними аспектами реалізації його, що складають основу програмно-педагогічного забезпечення. Такий напрямок слід трактувати як основу розвитку пошукової науково-дослідницької діяльності.Документ Запровадження інтегральної педагогічної технології як засобу реалізації допрофільної підготовки школярів до фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бузько, Вікторія Леонідівна; Величко, Степан Петрович(ua) У статті аналізуються можливості інтегральної педагогічної технології для реалізації допрофільної підготовки учнів у навчанні фізики. Наведені приклади інтеграції курсів фізики і біології у процесі реалізації допрофільної підготовки випускників загальноосвітніх шкіл за обраним напрямком.Документ Логічний протокол «НП-01» як складова стандартизації процесу розробки та використання навчального обладнання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Величко, Степан Петрович; Ковальов, Юрій Григорович; Ковальов, Сергій Григорович; Ковальова, Олеся Сергіївна(ua) В статті розглянуто логічний протокол “ED-01”, що дозволяє систематизувати розробку та використання навчального фізичного обладнання на основі мікроконтролерних систем.Документ Virtual experiments in the study of quantum physics(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шульга, Сергій Володимирович; Величко, Степан Петрович; Шульга, Сергей; Величко, Степан; Shulga, S. V.; Velychko, S.P.(uk) У статті розглянуто окремі аспекти методики фізики, які можуть бути покладені в основу розробки та удосконалення програмних засобів для моделювання фізичних явищ та процесів з розділу «Атомна і ядерна фізика», створення віртуальної фізичної лабораторії та вироблення методики її впровадження у навчальний процес як середньої, так і вищої школи.