Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Особливості вивчення типів даних при підготовці фахівців з інформатики
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Баранюк, Олександр Филимонович
    (uk) У статті аналізуються традиційні підходи до вивчення типів даних у різних мовах програмування та запропоновано розглядати питання вибору типів даних для побудови інформаційних систем з точки зору ефективності обробки різних типів даних процесором.
  • Ескіз
    Документ
    Систематика шаблонів у контексті об’єктних технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Баранюк, Олександр Филимонович; Баранюк, Александр Филимонович; Baranyuk, O. F.
    (uk) Сучасні програмні системи відносяться до складних систем, одним із способів подолання складності є декомпозиція, причому переваги має об’єктна декомпозиція. Об’єктні технології залишаються складними не тільки при розробці реальних програмних систем, але й при вивченні їх студентами. На допомогу новачкам у програмуванні приходять шаблони, які акумулюють кращий досвід об’єктно-орієнтованої розробки програм. Оскільки кількість шаблонів обчислюється сотнями, а єдиної і повної класифікації шаблонів не існує, в роботі здійснена спроба систематизації шаблонів за фазами розробки програмних систем та рівнями абстракції. При вивченні курсу «Проектування програмних систем» пропонується націлювати студентів на використання представленої систематизації шаблонів з метою полегшення пошуку шаблонів, потрібних для реалізації навчальних завдань і проектів.
  • Ескіз
    Документ
    Проблемно-орієнтоване навчання у програмній інженерії
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Баранюк, Олександр Филимонович; Баранюк, Александр Филимонович; Baranyuk, O. F.
    (uk) Спостерігається певний розрив між рівнем підготовки фахівців з програмування і вимогами з боку роботодавців. Випускникам бракує навичок комунікації, командної роботи, досвіду реалізації реальних проектів. Традиційна лекційно-лабораторна система викладання передбачає трансляцію знань, а не формування необхідних випускнику навичок. На цьому наголошують нормативні документи галузі комп’ютерних наук та програмної інженерії. Потрібні активні методи навчання, засновані на природній цікавості молоді до нових знань та досліджень.Пропонується при вивченні курсу «Проектування програмних систем» застосовувати елементи проблемно-орієнтованого навчання. При цьому активну роль переходить від викладача до студента, який сам керує процесом навчання на основі власного досвіду і запропонованого викладачем набору проблем. Проблема виступає як рушійна сила процесу навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні аспекти програмного моделювання цифрових об'єктів при вивченні схемотехнічних компнентів ЕОМ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Баранюк, Олександр Филимонович
    (uk) У статті розглядаються питання програмного моделювання цифрових обчислювальних пристроїв, розробки графічного інтерфейсу моделей та використання програмних моделей у навчальному процесі.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка навчальної бібліотеки підпрограм для низькорівневого програмування
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Баранюк, Олександр Филимонович
    (uk) У статті подається аналіз проблеми підвищення ефективності навчання низькорівневому програмуванню в умовах дефіциту навчальних годин і пропонується розробка навчальної бібліотеки підпрограм введення-виведення для полегшення навчання початківців.
  • Ескіз
    Документ
    Роль шаблонів у навчанні низькорівневому програмуванню
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Баранюк, Олександр Филимонович
    (UA) У статті подається аналіз проблеми підвищення ефективності навчання низькорівневому програмуванню в умовах дефіциту навчальних годин шляхом використання шаблонів та розкриваються основні напрями застосування шаблонів.
  • Ескіз
    Документ
    Пошук шляхів підвищення ефективності вивчення мови асемблера
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Баранюк, Олександр Филимонович
    (UA) У статті дається детальний аналіз проблеми вивчення мови асемблера і здійснюється пошук шляхів підвищення ефективності засвоєння цієї мови студентами вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Використання структурного програмування в процесі вивчення мови асемблера
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Баранюк, Олександр Филимонович
    (UA) У статті подається аналіз проблеми використання структурного підходу в процесі навчання програмуванню мовою асемблера і розкриваються складові структурованості програм.