Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
7 результатів
community.search.results.head
Документ Математична статистика(Кропивницький: «КОД», 2024) Плічко, Анатолій Миколайович; Акбаш, Катерина Сергіївна; Луньова, Марія Валентинівна(ua) Навчальний посібник призначений для студентів спеціальності 112 Статистика, а також дослідників, які займаються міждисциплінарними дослідженнями і використовують методи математичної статистики. Структура посібника охоплює базові теми курсу «Математична статистика» і включає наступні розділи: «Статистичні розподіли вибірок та їхні числові характеристики»; «Статистичні оцінки параметрів генеральної сукупності»; «Статистичні гіпотези»; «Дисперсійний аналіз»; «Кореляційний аналіз»; «Регресійний аналіз»; «Непараметричні критерії однорідності статистичних даних»; «Методи багатовимірної класифікації». Навчальний посібник має на меті виробити вміння та навички застосування теорії математичної статистики до базових задач, що потребують статистичної обробки даних.Документ Організація дослідницької діяльності майбутніх фахівців з освітніх вимірювань(РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Акбаш, Катерина Сергіївна; Пасічник, Наталя Олексіївна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Akbash, Kateryna; Pasichnyk, Natalia; Rizhniak, Renat(ua) Стаття присвячена розкриттю змісту формування дослідницьких компетенцій оперувати простими та складними статистичними показниками гендерної рівності у майбутніх фахівців з освітніх вимірювань за освітньою програмою «Освітні вимірювання. Гендерні студії: науковий аспект» у різноманітних дослідницьких ситуаціях. В результаті дослідження автори прийшли до висновку, що формування умінь оперувати статистичними показниками гендерної рівності у процесі практичної підготовки магістрів за освітньою програмою «Освітні вимірювання. Гендерні студії: науковий аспект» характеризується такими особливостями: по-перше, практика використання змодельованих навчальних ситуацій, суть яких полягала у дослідженні використання простих гендерних індексів у демографічній та соціальній статистиці та у адаптації складного індексу гендерної нерівності на регіональний рівень, сприяє тому, що студенти отримали можливість системно реалізувати теоретичну й практичну складову підготовки, цим самим ґрунтовніше засвоїти базові категорії основ гендерних досліджень; по-друге, необхідність проведення якісного аналізу отриманих розрахункових даних стимулює пізнавальну активність й самоосвітню діяльність студентів; по-третє, важливим компонентом практичної підготовки за запропонованою методикою стало формування в студентів дослідницьких умінь, вироблення компетенцій проводити узагальнення та формулювати системні висновки з проведеної серії гендерних статистичних та якісних досліджень.Документ Комп’ютерні статистичні пакети(КОД, 2015) Лупан, Ірина Володимирівна; Авраменко, Ольга Валентинівна; Акбаш, Катерина СергіївнаУ посібнику показано у порівнянні інструментарій пакетів MS Excel, SPSS та Statistica для обчислення параметрів розподілів випадкової величини, виконання параметричного та непараметричного порівняння двох та більше зв’язаних вибірок, у тому числі одно- та двох факторного дисперсійного аналізу, процедури обчислення коефіцієнтів кореляції та регресії, критерії порівняння емпіричних розподілів та перевірки нормальності емпіричних розподілів випадкової величини, виконання дискримінантного, кластерного та факторного аналізу; для графічного подання результатів та формування звітів.Документ Ґендерний аналіз як практична складова підготовки магістрівза спеціалізацією «ґендерні студії: науковий аспект»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Акбаш, Катерина Сергіївна; Пасічник, Наталя Олексіївна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Акбаш, Екатерина; Пасечник, Наталья; Рижняк, Ренат; Akbash, Kateryna; Pasichnyk, Natalia; Rizhniak, Renat(uk) В статті наведена розробка практичної складової магістерських курсів «Основи ґендерних досліджень» та «Статистичні показники ґендерної рівності» у вигляді частини ґендерного аналізу навчально-виховного процесу фізико-математичного факультету КДПУ іменіВолодимира Винниченка, а саме –охоплено збір кількісних даних про ґендерний склад контингенту студентів, науково-педагогічних працівників та технічного персоналу, а також ґендерний склад окремих характерних груп учасників навчально-виховного процесу; виявлена специфіка ґендерної взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу.Документ The asymptotic stability of the maximum(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Akbash, K. S.; Акбаш, Катерина СергіївнаДокумент Важливі моментні оцінки для схеми максимуму(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Акбаш, Катерина Сергіївна(UA) Установлено обмеженість моментів нормованого максимуму.Документ Закон повторного логарифму для схеми максимуму в R1(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Акбаш, Катерина Сергіївна(UA) Для широкого класу функцій отримана нижня границя в законі повторного логарифму для схеми максимуму в R1.