Кафедра інформатики та інформаційних технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/63

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Формування аналітичної компетентності майбутнього вчителя інформатики при розв’язуванні завдань на проектування баз даних
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Копотій, Вікторія Володимирівна; Kopotiy, V.; Пузікова, Анна Валентинівна; Puzikova, A.
    (ua) Стаття присвячена проблемам формування професійної компетентності вчителя інформатики у рамках компетентнісного підходу до навчання студентів. Зокрема, розглядається одна із складових професійної компетентності - аналітична компетентність. Її формування здійснюється через добір компетентнісних завдань, особливістю яких є практична спрямованість, зв’язок із реальними життєвими ситуаціями і міжпредметний характер. Компетентнісними завданнями з комп’ютерних дисциплін можуть виступати комплексні задачі прикладного характеру, для яких обов’язковим є застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. У даній роботі описано досвід формування аналітичної компетентності майбутнього вчителя інформатики при вивченні дисципліни «Бази даних», а також запропоновано приклад компетентнісного завдання з проектування реляційної схеми бази даних, виконання якого вимагає свідомого застосування строгих математичних методів з даної області знань.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія нормалізації в реляційних базах даних (огляд)
    (2014) Буй, Дмитро Борисович; Пузікова, Анна Валентинівна; Bui, D.; Puzikova, A.
    (uk) У даній роботі здійснена спроба охарактеризувати сучасний стан теорії нормалізації в реляційних базах даних. Розглядається еволюція класичних нормальних форм (а саме: першої-третьої нормальних форм, нормальної форми Бойса-Кодда, четвертої нормальної форми та проективно-з’єднувальної або п’ятої нормальної форми) та історичні спроби їх покращення. Наводяться різноманітні варіанти некласичних нормальних форм, зокрема, обговорюється концепція доменно-ключової нормальної форми.