Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Інноваційні засоби перевірки ефективності методичної системи підготовки студентів з безпеки життєдіяльності(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009)(uk) У статті повідомляються результати проведеного науково-педагогічного дослідження та акцентується увага на авторському програмному засобі перевірки ефективності методичної системи підготовки майбутніх учителів з безпеки життєдіяльності.Документ Експериментальна перевірка рівня підготовки майбутніх учителів збезпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Царенко, Ірина Леонтіївна(uk) На основі аналізу науково-педагогічної літератури і реального стану професійної підготовки студентів і вчителів за спеціалізацією «Основи безпеки життєдіяльності» у статті зроблено спробу виявити недоліки цієї підготовки, основні з яких стосуються існуючої методичної системи та умов її ефективної реалізації у вищому педагогічному навчальному закладі. Автор повідомляє результати дослідно-експериментальної роботи, спрямованої на вдосконалення підготовки майбутніх учителів різного фаху з безпеки життєдіяльності.Документ Тестові технології у підготовці майбутніх учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Завітренко, Долорес Жораївна; Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблено спробу проаналізувати історико-педагогічний аспект розвитку тестових технологій і з’ясувати їх переваги у порівнянні з іншими методами контролю знань. На основі теоретико-методологічного аналізу обґрунтовуються вимоги до створення сучасних тестових завдань для об’єктивного контролю знань студентів з курсу «Безпека життєдіяльності» і повідомляються результати науково-методичної роботи авторів.Документ Особистісно орієнтоване навчання учнів з основ безпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблено спробу розкрити потенційні можливості особистісно орієнтованих технологій навчання. Для реалізації предметно-дидактичної моделі особистісно орієнтованого навчання конкретизовані зміст і методика організації творчої співпраці вчителя й учнів під час роботи над інформаційним проектом з основ безпеки життєдіяльності.Документ Технологічний аспект упровадження лабораторного практикуму з безпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Ірина Леонтіївна(uk) У статті висвітлюється технологічний аспект упровадження сучасних засобів експериментування у навчально-виховний процес з безпеки життєдіяльності. Подані методичні рекомендації до проведення лабораторного практикуму.