Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні засоби перевірки ефективності методичної системи підготовки студентів з безпеки життєдіяльності
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009)
    (uk) У статті повідомляються результати проведеного науково-педагогічного дослідження та акцентується увага на авторському програмному засобі перевірки ефективності методичної системи підготовки майбутніх учителів з безпеки життєдіяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальна перевірка рівня підготовки майбутніх учителів збезпеки життєдіяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Царенко, Ірина Леонтіївна
    (uk) На основі аналізу науково-педагогічної літератури і реального стану професійної підготовки студентів і вчителів за спеціалізацією «Основи безпеки життєдіяльності» у статті зроблено спробу виявити недоліки цієї підготовки, основні з яких стосуються існуючої методичної системи та умов її ефективної реалізації у вищому педагогічному навчальному закладі. Автор повідомляє результати дослідно-експериментальної роботи, спрямованої на вдосконалення підготовки майбутніх учителів різного фаху з безпеки життєдіяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Тестові технології у підготовці майбутніх учителів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Завітренко, Долорес Жораївна; Царенко, Олександр Миколайович
    (uk) У статті зроблено спробу проаналізувати історико-педагогічний аспект розвитку тестових технологій і з’ясувати їх переваги у порівнянні з іншими методами контролю знань. На основі теоретико-методологічного аналізу обґрунтовуються вимоги до створення сучасних тестових завдань для об’єктивного контролю знань студентів з курсу «Безпека життєдіяльності» і повідомляються результати науково-методичної роботи авторів.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно орієнтоване навчання учнів з основ безпеки життєдіяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олександр Миколайович
    (uk) У статті зроблено спробу розкрити потенційні можливості особистісно орієнтованих технологій навчання. Для реалізації предметно-дидактичної моделі особистісно орієнтованого навчання конкретизовані зміст і методика організації творчої співпраці вчителя й учнів під час роботи над інформаційним проектом з основ безпеки життєдіяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Технологічний аспект упровадження лабораторного практикуму з безпеки життєдіяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Ірина Леонтіївна
    (uk) У статті висвітлюється технологічний аспект упровадження сучасних засобів експериментування у навчально-виховний процес з безпеки життєдіяльності. Подані методичні рекомендації до проведення лабораторного практикуму.