Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Дидактичні засади формування методологічної культури майбутніх учителів(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблена спроба обґрунтувати дидактичні засади формування методологічної культури майбутніх учителів як необхідної умови вдосконалення їх професійної підготовки.Документ Модульна технологія навчання у формуванні методичних компетентностей майбутніх учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблено спробу виявити педагогічні умови реалізації модульної технології у вищому педагогічному закладі освіти, за яких формуються структурні елементи методичних компетентностей вчителя трудового навчання.Документ Тестові технології у підготовці майбутніх учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Завітренко, Долорес Жораївна; Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблено спробу проаналізувати історико-педагогічний аспект розвитку тестових технологій і з’ясувати їх переваги у порівнянні з іншими методами контролю знань. На основі теоретико-методологічного аналізу обґрунтовуються вимоги до створення сучасних тестових завдань для об’єктивного контролю знань студентів з курсу «Безпека життєдіяльності» і повідомляються результати науково-методичної роботи авторів.Документ Особистісно орієнтоване навчання учнів з основ безпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблено спробу розкрити потенційні можливості особистісно орієнтованих технологій навчання. Для реалізації предметно-дидактичної моделі особистісно орієнтованого навчання конкретизовані зміст і методика організації творчої співпраці вчителя й учнів під час роботи над інформаційним проектом з основ безпеки життєдіяльності.