Кафедра фізичного виховання і рекреаційно-оздоровчої роботи

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/65

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Impact of Convergence of Smart-Technology as Compared to Traditional Methodological Tools on Fostering Cognitive Aspects of Leadership Competencies in the Process of Vocational Training of Students
    (2019) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Мішин, Сергій Вікторович; Buryanovatiy, Oleksander; Mishyn, Sergii V.; Yakymchuk, Borys A.; Oleksiyenko, Oksana H.; Martsyniak-Dorosh, Oksana M.
    (en) The main objective of this research is to explore how effective and efficient the convergent use of traditional and smart technology tools could be when deployed in fostering leadership competencies of the students in the settings of tertiary vocational education. The experiment involved the students of two universities doing the elective course “Do Better Your Leadership Skills Up”. Having been split up into two halves, the first part of the focus group used the traditional forms of educational process, while the second one additionally used the software like CogniFit, Lumosity, BrainHQ, NeuroNation, Brain Metrix, Eidetic, Fit Brains, BrainExer 2.0. At the entry stage, the pedagogic surveys had been used as well as the cognitive function test to study the cognitive capabilities of the focus group students. We used a multi method approach of combining the close-ended and open-ended questions to get the feedback and the above cognitive test to measure the output of the study. Quantitative methods had been used to analyze the data and such Covariance-based Structural Equation Modeling (SEM) software as SPSS AMOS had been applied to evaluate the results because cognitive function of a person includes sub-components of latent constructs. Textalyzer software had been used to process the students’ responses to open-ended questions of the questionnaire for the most commonly used positive words in the texts, which helped us to identify broad categories of responses. Here, the most commonly used words we had distinguished were “involvement”, “improvement”, “gamification”, “motivation”, “speed”, “concentration”, “memory”, “current studies”, “future job”. Then we distributed the answers by the frequency of the identified words. The responses, which fell under no category, had been analyzed manually. The experimentally obtained data shows that integration of the smart technology into traditional learning environment increases students’ involvement by 23%, personal transformation by 18% and motivation by 17%. Our study proves that the convergent mode of instruction brings more benefits to the students in terms of fostering cognitive aspects of leadership competencies in the process of vocational training than the traditional mode. We found that the converged pedagogical mode enhances the collaboration and involvement of all the stakeholders of educational process. It makes students achieve the greatest personal satisfaction through enhanced self-esteem, efficiency gains, a sense of continuous personal achievement and enhanced autonomy and experimenting with their own learning strategies. We suggest universities (of Ukraine, specifically) to provide training to the teachers with all the latest technology, which seems essential for teaching. Academic institutions (of Ukraine) should also invest into research in the area of the educationalpurpose use of smart technology.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток силових здібностей у військово-спортивному багатоборстві на етапі початкової підготовки
    (2019) Бур’яноватий, Олександр Миколайович
    (ua) Проведене дослідження дозволило обґрунтувати та довести ефективність використання експери-ментального комплексу вправ в якості засобу допоміжної фізичноїпідготовки у юних бійців-багатоборців 6-8 років на першому та другому роках початкової підготовки длястворення фундаменту рухового потенці-алу щодо опанування в майбутньому технікою військово-спортивного багатоборства «всестильового бою». Використання вправ з акцентом на розвиток силових здібностей напершому та другому році навчання спри-яло вірогідному покращенню показників загальної фізичної підготовленості юних бійців-багатоборців екс-периментальної групи. Мета дослідження – науково обґрунтувати розвиток силових здібностей юних спортсменів 6-8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки, для забезпечення всебіч-ного фізичного розвитку та створення фундаменту для засвоєння техніки «всестильового бою». Для вирішення поставлених у роботі завдань використовувалися такі методи: аналіз спеціальної науково методичної літератури, документальних матеріалів; педагогічні методи: педагогічні спостереження; педаго-гічний експеримент; педагогічне тестування; методи математичноїстатистики. Результати:дані, отримані в ході досліджень, показали ефективність розробленого експериментального комплексу у зв’язку з тим, що: - визначено вірогідно (р≤0,05) вищий рівень приросту результатів в експериментальній групі, порівняно із контрольною за показниками фізичної підготовленості: стрибоку довжину з місця – на 8,0%, вис на зі-гнутих руках – 20,8%, згинання та розгинання рук в упорі лежачина підлозі – 5,4%, піднімання тулубу за 1 хв. в сід – 12,5%. Висновки: уперше експериментально доведено ефективність застосування комплексу тренувальних вправ, що акцентовано впливають на розвиток силових здібностей юних спортсменів 6-8 років, які займа-ються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки; доповнено дані про особливос-ті фізичної підготовленості, використання засобів і методів фізичної підготовки юних спортсменів 6-8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки. Практична значущість отриманих результатів полягає у розробленні та впровадженні в тренувальний процес юних спортсменів 6-8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством, програми фізич-ної підготовки з використанням різних засобів залежно від мети,завдань і спрямованості етапу початкової підготовки. Результати дослідження впроваджено у навчально-тренувальний процес відокремленого підроз-ділу ГО «Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств» у Кіровоградській області м. Олек-сандрія та ГО «Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств» м. Харків: розділ – методика початкової підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Контроль технічної підготовленості учнів 11-12 років сільської школи на уроках футболу
    (Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019) Собко, Сергій Григорович; Собко, Наталія Григорівна; Sobko, S.; Sobko, N.
    (ua) Аналіз нормативно-правових документів, Договору між Федерацією футболу України та Міністерством освіти і науки України щодо підтримки і розвитку шкільного футболу, вказує на необхідність використання комплексів контрольних тестів на уроках футболу, зокрема, у напрямку технічної підготовленості. Відсутність єдиних критеріїв щодо її оцінювання на уроках футболу сільських шкіл дозволила обрати спеціально підібрані тести (вкидання м’яча із-за голови, жонглювання, удари на точність), а також розроблені і адаптовані нами до використання у практичній діяльності (ведення м’яча, обвід з ударом у ворота). Проведене педагогічне тестування та отримані індивідуальні величини кожного досліджуваного, що оброблялись за допомогою методів математичної статистики, в результаті чого визначені середньогрупові показники технічної підготовленості учнів. Розроблені власні оціночні шкали, що дозволили визначити рівень технічної підготовленості учнів 11-12 років сільської школи на уроках футболу, який, в більшості випадків, знаходився в межах середнього рівня.