Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Самовиховання в системі професійної роботи соціального педагога, практичного психолога та вчителя початкових класів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Мельничук, Сергій Гаврилович
    (uk) У статті розкриваються актуальні проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів, практичних психологів та вчителів початкових класів до організації самовиховання учнів, а також планування самовиховання студентів педагогічних навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Фізичне виховання студентів як складова частина вищої гуманітарної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Турчак, Анатолій Леонідович; Шевченко, Ольга Володимирівна
    У статті розглядається трикомпонентна структура фізичного виховання студентів вищих педагогічних навчальних закладів як складова частини гуманітарної освіти, перед якою постає завдання сформувати особистість, яка зміцнює власне здоров’я у процесі занять фізичною культурою і спортом. Зміцнення та збереження здоров’я студентів, підвищення рівня їхньої фізичної підготовленості є актуальним завданням, які стоять перед українським суспільством. Для розв’язання цієї складової і важливої проблеми передусім необхідно узгодити спосіб життя студентів із закономірностями оптимального функціонування організму, розробити ефективні засоби впливу на організм, дотримуватися раціонального режиму праці та відпочинку.
  • Ескіз
    Документ
    Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспект
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    У статті проаналізовано різні підходи до змісту поняття "самоосвіта", визначено особливості та значення самоосвітньої діяльності для майбутнього вчителя як однієї з форм особистісного та професійного самовдосконалення; обґрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісне самовдосконалення майбутнього вчителя: аналіз категорій та понять
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    У статті проаналізовано та уточнено визначення основних категорій та понять проблеми особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя; основними формами особистісного самовдосконалення визначено самовиховання та самоосвіту; уточнено зміст понять "ідеал", "самопізнання", "самооцінка", "самоакуталізація", "самореалізація".
  • Ескіз
    Документ
    Самовиховання як вища форма самовдосконалення майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    У статті доводиться, що самовиховання на рівні самовдосконалення є вищим рівнем самовиховної діяльності, якій притаманний високий ступінь свідомості і повна самостійність роботи особистості над собою; звертається увага на подвійне положення особистості під час самовиховання; особистість однозначно пізнає себе як об’єкт і як суб’єкт самокерування.