Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Проблема педагогічного спілкування в контексті ідей Василя Сухомлинського(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Дубінка, Микола Михайлович; Дубинка, Николай Михайлович; Dubìnka, Mykola Mikhaylovich(uk) У статті автор розкриває основні засади педагогічного спілкування, що є базисом при організації та забезпеченні ефективного навчально-виховного середовища та обґрунтовує, що гуманістичні засади будь-якої комунікативної взаємодії є першоосновою та запорукою професійного успіху, зростання, зрілості фахівця. Проблема педагогічного спілкування та її характерні особливості розкриваються автором через призму ідей гуманістичної педагогіки видатного Вчителя Василя Сухомлинського.Документ До методологічних особливостей соціально-професійного розвитку особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Радул, Валерій Вікторович; Бургаз, Олена Вікторівна(uk) Педагогічний процес –це завжди організація взаємодії з учнями в різних видах діяльності, а успішність роботи вчителя визначається характером і змістом відносин, що виникають в процесі педагогічного спілкування та діяльності.Документ Діалогічне педагогічне спілкування як основа суб’єкт-суб’єктної взаємодії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дубінка, Микола Михайлович(uk) У статті автор характеризує процес педагогічного спілкування з позицій діалогічності, визначаючи це як умову забезпечення суб’єкт-суб’єктних стосунків.Документ Гуманізація навчально-виховного середовища як основа педагогічного спілкування у ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Дубінка, Микола МихайловичУ статті автор робить спробу представити та розкрити основні засади педагогічного спілкування у вищому навчальному закладі, що є базисом при організації та забезпеченні ефективного навчально-виховного середовища та обґрунтовує, що гуманістичні засади будь-якої комунікативної взаємодії є першоосновою та запорукою продуктивності подальшого професійного становлення майбутнього фахівця.