Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація функцій професійного стандарту у підготовці вчителя початкових класів шляхом вивчення спадщини В. О. Сухомлинського
    (КОД, 2018) Андросова, Наталя Миколаївна; Androsova, Natalya Mykolayivna
    (uk) Стандартизація вимог до професійної підготовки вчителя початкових класів передбачає навчання, професійний розвиток і основні функції відповідно до умінь планувати й реалізовувати освітній процес, створювати освітнє середовище, саморозвиватися та рефлексувати, проводити педагогічні дослідження, оцінювати й узагальнювати результати власної роботи та діяльності колег, мати достатню методичну підготовку. У статті розкрито прийоми досягнення зазначених завдань шляхом вивчення педагогічних творів Василя Сухомлинського, наведено методичні прийоми та форми роботи зі студентами з метою формування трудових функцій, зазначених у професійному стандарті вчителя початкових класів.
  • Ескіз
    Документ
    Діалогізація педагогічної взаємодії викладача і студента як умова розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Галета, Ярослав Володимирович; Галета, Ярослав Владимирович; Haleta, Yaroslav Volodymyrovych
    (uk) В статті представлено результати експериментальної роботи, щодо обґрунтування та реалізації можливостей діалогізації педагогічної взаємодії в контексті розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя. Продуктивною в розвитку соціальної зрілості студентів виявлено технологію майстерень. Основні ідеї цієї технології відповідають суті принципів діалогізації й персоналізації освіти: усі здатні; знання однієї особи мають бути збагачені знаннями інших, потрібний постійний діалог з автором, педагогом, друзями, собою; навчання проходить в атмосфері відкритості й повної рівності осіб, де кожен має право на помилку.
  • Ескіз
    Документ
    Діалогізація педагогічної взаємодії викладача і студента як умова розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Галета, Ярослав Володимирович; Галета, Ярослав Владимирович; Haleta, Yaroslav Volodymyrovych
    (uk) В статті представлено результати експериментальної роботи, щодо обґрунтування та реалізації можливостей діалогізації педагогічної взаємодії в контексті розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя. Продуктивною в розвитку соціальної зрілості студентів виявлено технологію майстерень. Основні ідеї цієї технології відповідають суті принципів діалогізації й персоналізації освіти: усі здатні; знання однієї особи мають бути збагачені знаннями інших, потрібний постійний діалог з автором, педагогом, друзями, собою; навчання проходить в атмосфері відкритості й повної рівності осіб, де кожен має право на помилку.
  • Ескіз
    Документ
    Formation of dialogical linguistics of young schools by interactive techniques
    (Machulin, 2018) Horska, O. O.; Горська, Олена Олександрівна
    (en) The article reveals the system of formation of dialogue speeches of junior pupils in Ukrainian language lessons with the help of interactive learning technologies.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентністний підхід до впровадження інтерактивних технологій навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Андросова, Наталя Миколаївна
    (UA) Стаття розкриває методичні рекомендації до застосування інтерактивних технологій у педагогічних закладах, зокрема таких технологій як "Акваріум", методи "ПРЕС", "Ротаційні трійки", з метою формування в учнів та педагогів цілого ряду компетенцій. Подаються рейтингові оцінки вчителів щодо застосування поєднань словесних методів між собою.