Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Педагогічні технології в початковій школі(2024) Андросова, Наталя МиколаївнаДокумент Методика виховної роботи(2024) Андросова, Наталя МиколаївнаДокумент Сучасні ігрові практики(2024) Андросова, Наталя МиколаївнаДокумент Теорія і методика організації виховної роботи в дитячих оздоровчих закладах(2024) Андросова, Наталя МиколаївнаДокумент Основи педагогічної майстерності(2024) Андросова, Наталя МиколаївнаДокумент Сучасна освіта в Україні : особливості розвитку в умовах воєнного стану та повоєнні перспективи(Середняк Т. К., 2024)(ua) Монографія є результатом творчих пошуків професорсько-викладацького колективу факультету педагогіки, психології та мистецтв Центрально-українського державного університету імені Володимира Винниченка. Свої наукові розвідки презентували представники кафедр: дошкільної та початкової освіти; педагогіки та спеціальної освіти; мистецької освіти; психології та соціальної роботи. У написанні монографії взяли участь фахівці в галузі педагогіки, психології, мистецтва, фізичного виховання і спорту, арт-терапії та інклюзії. Наукове видання висвітлює теоретико-методологічні та практичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у системі вищої освіти, науково-практичний контент сучасних освітніх технологій та розглядає специфіку діяльності закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти в умовах воєнної кризи в Україні. Колективна монографія адресована широкому педагогічному загалу.Документ History of higher education in Kirovohrad region in the 20th century in studies of local lore(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Філоненко, Оксана Володимирівна; Филоненко, Оксана Владимировна; Filonenko, Oksana; Прибора, Роман Іванович; Прибора, Роман Иванович; Prybora, Roman Ivanovych; Перцов, Олександр Володимирович; Перцов, Александр Владимирович; Pertsov, Alexander Volodymyrovych(uk) У статті розглянуто розвиток вищої освіти на Кіровоградщині у ХХ столітті. З’ясовано, що наприкінці ХХ століття з’являються узагальнювальні праці, у яких цілеспрямовано і системно аналізується історія вищої освіти Кіровоградщини, дається об’єктивна оцінка сучасному стану професійної освіти та виявляються тенденцій її вдосконалення, позитивно оцінюється розвиток вищої освіти в регіоні. Встановлено, що основне досягнення сучасних учених полягає у тому, що за рахунок залучення нових документів і матеріалів їм вдалося провести комплексні дослідження у межах досліджуваних напрямків. Водночас у роботах відсутній об’єктивний аналіз негативних тенденцій у розвитку вищої професійної освіти. Ця проблема й визначає перспективи подальших досліджень.