Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні технології в початковій школі
    (2024) Андросова, Наталя Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Методика виховної роботи
    (2024) Андросова, Наталя Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні ігрові практики
    (2024) Андросова, Наталя Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Основи педагогічної майстерності
    (2024) Андросова, Наталя Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна освіта в Україні : особливості розвитку в умовах воєнного стану та повоєнні перспективи
    (Середняк Т. К., 2024)
    (ua) Монографія є результатом творчих пошуків професорсько-викладацького колективу факультету педагогіки, психології та мистецтв Центрально-українського державного університету імені Володимира Винниченка. Свої наукові розвідки презентували представники кафедр: дошкільної та початкової освіти; педагогіки та спеціальної освіти; мистецької освіти; психології та соціальної роботи. У написанні монографії взяли участь фахівці в галузі педагогіки, психології, мистецтва, фізичного виховання і спорту, арт-терапії та інклюзії. Наукове видання висвітлює теоретико-методологічні та практичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у системі вищої освіти, науково-практичний контент сучасних освітніх технологій та розглядає специфіку діяльності закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти в умовах воєнної кризи в Україні. Колективна монографія адресована широкому педагогічному загалу.
  • Ескіз
    Документ
    History of higher education in Kirovohrad region in the 20th century in studies of local lore
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Філоненко, Оксана Володимирівна; Филоненко, Оксана Владимировна; Filonenko, Oksana; Прибора, Роман Іванович; Прибора, Роман Иванович; Prybora, Roman Ivanovych; Перцов, Олександр Володимирович; Перцов, Александр Владимирович; Pertsov, Alexander Volodymyrovych
    (uk) У статті розглянуто розвиток вищої освіти на Кіровоградщині у ХХ столітті. З’ясовано, що наприкінці ХХ століття з’являються узагальнювальні праці, у яких цілеспрямовано і системно аналізується історія вищої освіти Кіровоградщини, дається об’єктивна оцінка сучасному стану професійної освіти та виявляються тенденцій її вдосконалення, позитивно оцінюється розвиток вищої освіти в регіоні. Встановлено, що основне досягнення сучасних учених полягає у тому, що за рахунок залучення нових документів і матеріалів їм вдалося провести комплексні дослідження у межах досліджуваних напрямків. Водночас у роботах відсутній об’єктивний аналіз негативних тенденцій у розвитку вищої професійної освіти. Ця проблема й визначає перспективи подальших досліджень.