Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Виховна компетентність майбутнього педагога: зміст та структура(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshchok, Inna Petrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування виховної компетентності майбутнього педагога. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховна компетентність майбутнього педагога». Розкрито зміст структурних компонентів виховної компетентності майбутнього педагога з урахуванням вимог до організації та здійснення виховання учнів в новій українській школі.Документ Виховна компетентність майбутнього педагога: зміст та структура(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshchok, Inna Petrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування виховної компетентності майбутнього педагога. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховна компетентність майбутнього педагога». Розкрито зміст структурних компонентів виховної компетентності майбутнього педагога з урахуванням вимог до організації та здійснення виховання учнів в новій українській школі.Документ Виховна компетентність майбутнього педагога: зміст та структура(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshchok, Inna Petrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування виховної компетентності майбутнього педагога. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховна компетентність майбутнього педагога». Розкрито зміст структурних компонентів виховної компетентності майбутнього педагога з урахуванням вимог до організації та здійснення виховання учнів в новій українській школі.Документ Виховний потенціал закладу вищої освіти: структура та критерії розвитку(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshcok, Inna Petrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування й розвитку виховного потенціалу закладу вищої освіти. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховний потенціал закладу вищої освіти». На основі аналізу сутнісних характеристик виховного потенціалу закладу вищої освіти розкрито зміст його структурних компонентів, критеріїв та основних етапів розвитку.Документ Особливості системи виховної роботи у вищому навчальному закладі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Краснощок, Інна Петрівна(uk) У статті розглянуто особливості функціонування системи виховної роботи у вищому навчальному закладі та проаналізовано різні підходи до організації виховного процесу у ВНЗ.Документ Особистість вчителя-вихователя в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Краснощок, Інна ПетрівнаРозглянуто обгрунтовані В. О. Сухомлинським вимоги до педагога, які є актуальними для формування особистості сучасного вчителя-вихователя.