Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Превентивне виховання як засіб профілактики відхилень у поведінці молодших школярів
    (2024) Глушина, Наталія Олександрівна; Hlushina, N. A.
    (ua) У роботі висвітлюється проблема профілактики відхилень у поведінці молодших школярів засобами превентивного виховання. Визначено причини важковиховуваності школярів. Розкрито сутність превентивного виховання як важливого напряму виховної роботи в закладах освіти. Показано його взаємозв’язок з соціально-профілактичною діяльністю. Охарактеризовано відхилення в поведінці молодших школярів. Визначено роль соціально-педагогічної профілактики в їх усуненні. Розкрито значення педагогіки партнерства в реалізації завдань превентивного виховання. Описано форми й засоби соціально-профілактичної роботи в школі, показано специфіку превентивної діяльності соціального педагога. Проаналізовано засоби проведення соціально-профілактичної роботи в закладах загальної середньої освіти. З-поміж них виокремлено комунікативний аспект як провідний засіб соціально-педагогічної профілактики. Проведено емпіричне дослідження комунікативних навичок у молодших школярів у процесі превентивного виховання. (en) The work highlights the problem of prevention of deviations in the behavior of younger schoolchildren by means of preventive education. The reasons for the difficult upbringing of schoolchildren have been determined. The essence of preventive education as an important direction of educational work in educational institutions is revealed. Its relationship with social and preventive activities is shown. Deviations in the behavior of younger schoolchildren are characterized. The role of socio-pedagogical prevention in their elimination is determined. The importance of partnership pedagogy in the implementation of the tasks of preventive education is revealed. The forms and means of social and preventive work at school are described, the specifics of the social pedagogue's preventive activity are shown. The means of conducting social and preventive work in institutions of general secondary education were analyzed. Among them, the communicative aspect is singled out as a leading means of socio-pedagogical prevention. An empirical study of the communication skills of younger schoolchildren in the process of preventive education was conducted.
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативних компетенцій у молодших школярів
    (2024) Міщенко, Дар’я Юріївна; Mishchenko, D. Yu.
    (ua) У науковій роботі розкрито науково-теоретичний аспект формування комунікативних компетенцій у молодших школярів. Визначено поняття «компетенції», «комунікативна компетентність» та охарактеризовано вікові особливості зазначеної категорії здобувачів освіти, щодо процесу їх формування в освітньому процесу. Особлива увага приділена засобам формування комунікативних навичок, їх впливу на формування колективу здобувачів початкової освіти. Розкрито сучасні підходи й вплив інтерактивних технологій у комплексі із традиційними. У ході вивчення практичного досвіду вчителів початкових класів визначено найбільш ефективні методи, форми та засоби формування комунікативної компетенції учнів початкових класів. (en) The scientific work reveals the scientific-theoretical aspect of the formation of communicative competences in younger schoolchildren. The concepts of «competencies», «communicative competence» are defined and the age characteristics of the specified category of education seekers are characterized, in relation to the process of their formation in the educational process. Special attention is paid to the means of formation of communication skills, their influence on the formation of the collective of students of primary education. Modern approaches and the influence of interactive technologies combined with traditional ones are revealed. During the study of the practical experience of primary school teachers, the most effective methods, forms and means of forming the communicative competence of primary school students were determined.