Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
3 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ До методологічних особливостей соціально-професійного розвитку особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Радул, Валерій Вікторович; Бургаз, Олена Вікторівна(uk) Педагогічний процес –це завжди організація взаємодії з учнями в різних видах діяльності, а успішність роботи вчителя визначається характером і змістом відносин, що виникають в процесі педагогічного спілкування та діяльності.Документ Особливості формування професійної зорієнтованості майбутніх фахівців у вищій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(uk) Розглядаються шляхи удосконалення педагогічного процесу вищої школи в напрямку його професійної спрямованості, зокрема, при навчанні математичної статистики студентів не фізико-математичних та не інженерних спеціальностей.Документ Етнопедагогічний чинник земської освіти у педагогічній діяльності М. О. Корфа (до 180-річчя від дня народження М. О. Корфа)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Лещенко, Ельза ВолодимирівнаУ статті розглянуто окремі етапи просвітницької діяльності видатного громадянського діяча М. О. Корфа в контексті становлення й розвитку земств як органу місцевого самоврядування. Аналізуються витоки його педагогічних поглядів у питанні підготовки навчальних програм початкової школи. Акцентується увага на запровадженні інноваційних методах дидактики. Виокремлено етнопедагогічний чинник у процесі виховання учнів.