Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Історіографічні аспекти вивчення проблеми формування етнопедагогічної компетентності вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті розглядаються основні етапи становлення етнопедагогічної концепції, яка визначає зміст процессу формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вчителяДокумент Етнопедагогічний контекст виховних ідей В. О. Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті звертається увага на народні витоки ряду виховних ідей В. О. Сухомлинського, визначається цінність спадщини відомого педагога в контексті сучасних етнопедагогічних положень.Документ Етнопедагогічний чинник земської освіти у педагогічній діяльності М. О. Корфа (до 180-річчя від дня народження М. О. Корфа)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Лещенко, Ельза ВолодимирівнаУ статті розглянуто окремі етапи просвітницької діяльності видатного громадянського діяча М. О. Корфа в контексті становлення й розвитку земств як органу місцевого самоврядування. Аналізуються витоки його педагогічних поглядів у питанні підготовки навчальних програм початкової школи. Акцентується увага на запровадженні інноваційних методах дидактики. Виокремлено етнопедагогічний чинник у процесі виховання учнів.Документ Формування ігрових компетенцій майбутніх вихователів засобами етнопедагогіки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ткаченко, Ольга МихайлівнаУ статті розглянуто низку ігрових компетенцій як складників професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів, акцентовано увагу на специфіці їх формування в контексті набуття майбутніми фахівцями в галузі дошкільної освіти етнопедагогічної компетентності у процесі навчання в педагогічному університеті.