Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості
    (2017) Радул, Валерій Вікторович; Radul, Valeriy
    (uk) У статті здійснено аналіз поняття відповідальності особистості як якісної її характеристики. Обґрунтовано зміст та структуру відповідальності. Показано її соціальний зміст й аргументовано поняття «соціальна відповідальність особистості». Проаналізовано взаємовплив діяльності на ефективність формування відповідальності особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Початок створення системи позашкільної освіти в Україні (Х ст. – початок ХХ ст.)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Савченко, Наталія Сергіївна; Савченко, Наталия Сергеевна; Savchenko, Nataliia Serhiyivna
    (uk) У статті автор торкається проблеми періодизації історико-педагогічного процесу в Україні у період Х ст. – початок ХХ ст., а саме, створення системи позашкільної освіти в Україні. Проаналізовано напрацювання науковців щодо вивчення порушеної проблематики. На основі систематизації та узагальнення розвитку позашкільної освіти виділено послідовні етапи початку створення системи позашкільної освіти в Україні: І етап – до Х ст., який характеризується створенням передумов виникнення позашкільної освіти, а також спрямуванням її змісту на оволодіння елементарними трудовими вміннями і навичками; ІІ етап – Х–ХV ст.ст., де активізація освітньої діяльності призвела до розвитку шкільництва, позашкілля, появи перших методичних настанов, а також відкриття іноземних закладів, ознайомлення з іншими культурами; ІІІ етап – ХVI – початок ХХ ст., що полягав у подальшому розвитку позашкільної освіти, розширенні її змісту на засадах народних традицій, народної та козацької педагогіки, урізноманітненні форм організації в позашкільних та інших навчальних закладах.
  • Ескіз
    Документ
    Навчальний процес у вищій школі як цілісна дидактична система
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Дубінка, Микола Михайлович
    (uk) У статті автор характеризує навчальний процес з позицій цілісності, визначаючи його як функціональну дидактичну систему.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідницькі вміння і навички в складі операційного компонента навчальної діяльності молодших школярів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Нікітіна, Олена Олександрівна
    (uk) В статті розглянуто значення дослідницької діяльності для повноцінного розвитку молодшого школяра в умовах компетентнісного та діяльнісного підходів до змісту початкової освіти. Охарактеризовано основні дослідницькі вміння і навички, які входять до операційного компонента навчальної діяльності учнів школи І ступеня.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості мотивації навчальної діяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Рожкова, Наталя Григорівна
    (uk) У статті досліджується зв’язок мотивів навчання зі структурою навчальної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Саморелізація майбутнього вчителя в соціально-професійному становленні
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Краснощок, Інна Петрівна
    (uk) У статті автор пропонує аналіз теоретичних засад дослідження самореалізації майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Діалогічне педагогічне спілкування як основа суб’єкт-суб’єктної взаємодії
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дубінка, Микола Михайлович
    (uk) У статті автор характеризує процес педагогічного спілкування з позицій діалогічності, визначаючи це як умову забезпечення суб’єкт-суб’єктних стосунків.
  • Ескіз
    Документ
    Self – improvement as a factor of development of personality of future teacher
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Uisimbaieva, Natalia; Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (UA) У статті визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості, обґрунтовується необхідність підготовки майбутнього вчителя до безперервного особистісного та професійного самовдосконалення.
  • Ескіз
    Документ
    Уміння вчитися у системі ціннісних орієнтацій особистості: ретроспективне осмислення
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Довга, Тетяна Яківна
    У статті представлено вміння вчитись як ціннісну орієнтацію особистості. Показано розвиток проблеми вміння вчитись в другій половині ХХ століття та його трансформацію в загальнонавчальні уміння і навички.