Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 73
  • Ескіз
    Документ
    Нетерові бірядні кільця з сильнозв’язним сагайдаком
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2004) Демченко, Юлія Миколаївна; Яременко, Юрій Вікторович
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Нові комп’ютерні технології в педагогічному експерименті
    (1993) Радул, Валерій Вікторович; Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Г. А.; Ріжняк, Ренат Ярославович
  • Ескіз
    Документ
    Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти
    (2007) Краснощок, Інна Петрівна
    (ua) Цілісне уявлення про професійне формування майбутнього вчи­теля передбачає, що оволодіння професією і професійне вдоско­налення є складовими процесу самореалізації людини. Водночас головною ідеєю безперервної освіти є спрямованість фахівця на професійно-особистісне вдосконалення. Як основний механізм реалізації професійного формування майбутнього вчителя ми розгля­ даємо його професійно-особистісний саморозвиток.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісна самореалізація майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету
    (2003) Краснощок, Інна Петрівна; Krasnoschoc, I.
    (ua) Дисертація присвячена актуальній проблемі становлення особистісно ї самореалізації майбутніх учителів в навчально-виховному середовищі педагогічного університету. Обґрунтовано зміст, структуру та досліджено ефективні умови розвитку цього явища. Доведено, що особистісна самореалізація – це поняття, яке фіксує стан розвитку “соціальності” особистості майбутнього фахівця за допомогою характеру, спрямованості його діяльності на реалізацію суспільних ідеалів. Зазначено, що поступовий розвиток особистісної самореалізації майбутніх учителів досягається за рахунок активної їхньої включеності в середовище педагогічного університету. На основі теоретичних узагальнень та в результаті експериментальної роботи обґрунтовано та запропоновано рівні становлення особистісної самореалізації майбутніх учителів. Встановлено найбільш ефективні види діяльності стосовно розвитку особистісної самореалізації студентів педагогічного університету в мікросередовищі їхньої життєдіяльності, формуванні педагогічної культури та в умовах участі у науково -дослідній роботі. Педагогічний експеримент підтвердив ефективність запропонованих умов становлення особистісної самореалізації майбутніх учителів у навчально -виховному середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Слов’янські топоніми на території Греції (етимологічний коментар). І
    (Кий, 2002) Іліаді, Олександр Іванович; Iliadi, Alexandr Ivanovich
  • Ескіз
    Документ
    Теорія і практика формування естетичної культури майбутніх учителів
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Мельничук, Сергій Гаврилович; Мельничук, Сергей Гаврилович
    В монографії розкрито теорію і практику формування естетичної культури майбутніх учителів у навчально-виховній діяльності вітчизняних педагогічних навчальних закладах періоду 1860- 1990 рр. На основі монографічних, архівних матеріалів, періодичної преси досліджуваного періоду розглядається теорія і практика вищих педагогічних навчальних закладів щодо формування естетичної культури майбутніх учителів у навчально-виховному процесі. На основі вивчення й узагальнення педагогічних ідей, досвіду, поглядів прогресивних педагогів, науковців, громадських діячів сформульовані деякі методичні рекомендації щодо удосконалення системи роботи з формування естетичної культури майбутніх вчителів та їх підготовки до естетичного виховання учнів. Адресована: науковцям, викладачам, аспірантам, магістрам, учителям і всім, хто цікавиться проблемою естетичної культури.