Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
62 результатів
community.search.results.head
Документ Нетерові бірядні кільця з сильнозв’язним сагайдаком(КДПУ ім. В. Винниченка, 2004) Демченко, Юлія Миколаївна; Яременко, Юрій ВікторовичДокумент Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти(2007) Краснощок, Інна Петрівна(ua) Цілісне уявлення про професійне формування майбутнього вчителя передбачає, що оволодіння професією і професійне вдосконалення є складовими процесу самореалізації людини. Водночас головною ідеєю безперервної освіти є спрямованість фахівця на професійно-особистісне вдосконалення. Як основний механізм реалізації професійного формування майбутнього вчителя ми розгля даємо його професійно-особистісний саморозвиток.Документ Особистісна самореалізація майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету(2003) Краснощок, Інна Петрівна; Krasnoschoc, I.(ua) Дисертація присвячена актуальній проблемі становлення особистісно ї самореалізації майбутніх учителів в навчально-виховному середовищі педагогічного університету. Обґрунтовано зміст, структуру та досліджено ефективні умови розвитку цього явища. Доведено, що особистісна самореалізація – це поняття, яке фіксує стан розвитку “соціальності” особистості майбутнього фахівця за допомогою характеру, спрямованості його діяльності на реалізацію суспільних ідеалів. Зазначено, що поступовий розвиток особистісної самореалізації майбутніх учителів досягається за рахунок активної їхньої включеності в середовище педагогічного університету. На основі теоретичних узагальнень та в результаті експериментальної роботи обґрунтовано та запропоновано рівні становлення особистісної самореалізації майбутніх учителів. Встановлено найбільш ефективні види діяльності стосовно розвитку особистісної самореалізації студентів педагогічного університету в мікросередовищі їхньої життєдіяльності, формуванні педагогічної культури та в умовах участі у науково -дослідній роботі. Педагогічний експеримент підтвердив ефективність запропонованих умов становлення особистісної самореалізації майбутніх учителів у навчально -виховному середовищі.Документ Слов’янські топоніми на території Греції (етимологічний коментар). І(Кий, 2002) Іліаді, Олександр Іванович; Iliadi, Alexandr IvanovichДокумент Теорія і практика формування естетичної культури майбутніх учителів(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Мельничук, Сергій Гаврилович; Мельничук, Сергей ГавриловичВ монографії розкрито теорію і практику формування естетичної культури майбутніх учителів у навчально-виховній діяльності вітчизняних педагогічних навчальних закладах періоду 1860- 1990 рр. На основі монографічних, архівних матеріалів, періодичної преси досліджуваного періоду розглядається теорія і практика вищих педагогічних навчальних закладів щодо формування естетичної культури майбутніх учителів у навчально-виховному процесі. На основі вивчення й узагальнення педагогічних ідей, досвіду, поглядів прогресивних педагогів, науковців, громадських діячів сформульовані деякі методичні рекомендації щодо удосконалення системи роботи з формування естетичної культури майбутніх вчителів та їх підготовки до естетичного виховання учнів. Адресована: науковцям, викладачам, аспірантам, магістрам, учителям і всім, хто цікавиться проблемою естетичної культури.Документ [Рец. на кн.: Котович В. Походження назв населених пунктів Опілля. Дрогобич: Відродження, 2001. – 156 с.](2002) Іліаді, Олександр Іванович; Iliadi, Alexandr IvanovichДокумент Слов’янські топоніми на території Греції (етимологічний коментар). ІІ*(2002) Іліаді, Олександр Іванович; Iliadi, Alexandr IvanovichДокумент Праслов’янський антропонімікон Балкан у середньовічних джерелах(2005) Іліаді, Олександр Іванович; Iliadi, A. I.Документ Специфіка локативної семантики префікса ви- у дієслівних похідних(КДПУ ім. В. Винниченка, 2001) Кіндей, Леся Григорівна(uk) У статті досліджуються усі можливі вияви значення простору у семантичній структурі префікса ви-, їх вплив на значення похідного дієслова в цілому, особливості вживання і функціонування, розглядаються випадки взаємодії двох і більше відтінків у межах одного дієслова, аналізується їх типовість у сучасній українській літературній мові.Документ Особливості квантитативної семантики префікса ви- у похідних дієсловах(РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2000) Кіндей, Леся Григорівна(uk) У статті розглядаються особливості семантичної структури префікса ви-, аналізуються найважливіші значення, які з’являються у похідного дієслова після приєднання цього афікса, їх специфіка і функціонування, подаються усі можливі відтінки квантитативної семантики, а також випадки взаємодії між ними.