Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Фізичне виховання студентів як складова частина вищої гуманітарної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Турчак, Анатолій Леонідович; Шевченко, Ольга ВолодимирівнаУ статті розглядається трикомпонентна структура фізичного виховання студентів вищих педагогічних навчальних закладів як складова частини гуманітарної освіти, перед якою постає завдання сформувати особистість, яка зміцнює власне здоров’я у процесі занять фізичною культурою і спортом. Зміцнення та збереження здоров’я студентів, підвищення рівня їхньої фізичної підготовленості є актуальним завданням, які стоять перед українським суспільством. Для розв’язання цієї складової і важливої проблеми передусім необхідно узгодити спосіб життя студентів із закономірностями оптимального функціонування організму, розробити ефективні засоби впливу на організм, дотримуватися раціонального режиму праці та відпочинку.Документ Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до застосовування інтерактивних технологій у навчанні(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Турчак, Анатолій Леонідович; Шевченко, Ольга Володимирівна(uk) У статті розглядається проблема формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до застосовування інтерактивних технологій у навчанні. Визначено актуальність проблеми впровадження інтерактивних технологій в навчальний процес факультетів фізичного виховання. З’ясовані основні критерії професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до застосовування інтерактивних технологій.Документ Визначення стану готовності випускників факультетів фізичного виховання до застосування інтерактивних методів навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Турчак, Анатолій Леонідович; Шевченко, Ольга ВолодимирівнаУ статті визначено інструментарій встановлення стану готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження інтерактивних методів навчання. Визначені педагогічні умови успішного застосування інтерактивних методів навчання у підготовці фахівців педагогічної освіти. Розглянуто поетапне впровадежння взаємозв’язку теорії і практики, інтеграції професійно-орієнтованих дисциплін, диференційованого підходу до методів педагогічного впливу відповідно рівня фахової підгтовки майбутніх випускників факультетів фізичного виховання. Передбачено впровадження у навчальний процес онлайн-довідника під час вивчення дисциплін фахової підготовки.