Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
15 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Формування компетентності майбутнього педагога в організації еколого-естетичного виховання у світлі євроінтеграційних процесів(Середняк Т. К., 2023) Ткаченко, Ольга МихайлівнаДокумент Formation of Professional Competence of Future Primary School Teachers Against the Background of Large-Scale Military Aggression (a response to the challenges of the times)(2023) Демченко, Юлія Миколаївна; Андросова, Наталя Миколаївна; Цуканова, Наталія; Прибора, Тетяна Олександрівна; Ткаченко, Ольга Михайлівна; Demchenko, Yulia; Androsova, Natalia; Tsukanova, Nataliia; Prybora, Tetiana; Tkachenko, Olga(en) In contemporary European literature, the problem of shaping future educators against the backdrop of crisis (military) transformations has not been explored. Ukrainian teachers demonstrate valuable experience in the teaching under warfare conditions, which should be the subject of a separate study. In addition, the problem of the professional formation of future teachers is also relevant, given the numerous terminological debates between scientists. The article aims to analyze the formation of professional competence of future elementary school teachers against the background of large-scale military aggression. The work is formed on the use of theoretical pedagogical research methods. Noticeable attention is paid to the methods of generalization, abstraction, analysis, synthesis. Among the empirical methods, the methods of experiment and SWOT-analysis were used. With the help of the latter, the strengths and weaknesses of the formation of professional competence in the system of distance learning of future elementary school teachers against the background of military aggression are reflected. The results considered terminological discussions regarding the concept of “professional competence”, highlighted the main features of professionalism of modern teachers, analyzed the use of game techniques and their impact on the formation of important skills for future teachers, developed a training model to ensure maximum exposure to professional competence in future teachers. Inthe conclusion, it was noted that the appeal to game techniques allows to deepen the assimilation of professional competence, moreover, conducting games during the war has an additional psychological effect. The best training model for future teachers is to conduct distance learning sessions according to the established program, which provides an increase in the amount of practice and actualization of the experience of independent work.Документ Актуальні проблеми сучасного дитинства(Мачулін, 2022) Радул, Ольга Сергіївна; Довга, Тетяна Яківна; Ткаченко, Ольга Михайлівна; Прибора, Тетяна Олександрівна; Цуканова, Наталія Миколаївна; Баранюк, Ірина Григорівна; Мельничук, Сергій Костянтинович; Андросова, Наталя Миколаївна; Шарапова, Тетяна Анатоліївна; Куркіна, Сніжана ВіталіївнаУ колективній монографії викладачів Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка представлено різноманітні напрями наукових досліджень у галузі дошкільної освіти: дошкільне виховання у сучасному світі, педагогіка дитячого здоров’я, етнопедагогічні аспекти виховання дітей, гуманістичні принципи в дошкільній педагогіці, педагогічні засади раннього розвитку дітей, специфіка розвивального середовища в закладі дошкільної освіти, перцептивні методи навчання в діяльності педагога дошкільної освіти, специфіка вивчення проблеми розвитку впевненості у дошкільному віці, розвиток творчих здібностей у дошкільників засобами музичного мистецтва. Колектив авторів сподівається, що представлені у монографії праці будуть корисними для викладачів, вихователів, учителів, студентів педагогічних навчальних закладів.Документ Історіографічні аспекти вивчення проблеми формування етнопедагогічної компетентності вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті розглядаються основні етапи становлення етнопедагогічної концепції, яка визначає зміст процессу формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вчителяДокумент Етнопедагогічний контекст виховних ідей В. О. Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті звертається увага на народні витоки ряду виховних ідей В. О. Сухомлинського, визначається цінність спадщини відомого педагога в контексті сучасних етнопедагогічних положень.Документ Структурні компоненти етнопедагогічної компетентності вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті в контексті інтеграції української системи вищої професійної освіти у світовий освітній простір знаходять обґрунтування структурні компоненти етнопедагогічної компетентності вчителя, звертається увага на їх зміст та елементарну будову.Документ Майстерність педагога в організації гри (на прикладі народних ігор)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті звертається увага на сутність та структуру майстерності педагога в організації гри, її залежність від етнопедагогічної компетентності; визначається виховний потенціал ігор народів світу.Документ Орієнтовні рівні сформованості етнопедагогічної компетентності вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті висвітлюються питання діагностики етнопедагогічної компетентності вчителя, пропонуються критерії та показники визначення орієнтовних рівнів сформованості цього особистісного утворення фахівця в галузі педагогіки.Документ Принципи формування етнопедагогічної компетентності вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті в контексті реалізації вимог системного та компетентнісного підходів у вищій освіті знаходять обґрунтування основні принципи організації процесу формування етнопедагогічної компетентності вчителя, пропонується їх групування та коротка характеристика.Документ Когнітивний компонент етнопедагогічної компетентності вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті обґрунтовано будову когнітивного компонента етнопедагогічної компетентності вчителя, виявляється залежність цього компонента від змісту етнопедагогічної культури, дається характеристика окремим елементам визначеного компонента.