Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Етнопедагогічний контекст виховних ідей В. О. Сухомлинського
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    (uk) У статті звертається увага на народні витоки ряду виховних ідей В. О. Сухомлинського, визначається цінність спадщини відомого педагога в контексті сучасних етнопедагогічних положень.
  • Ескіз
    Документ
    Майстерність педагога в організації гри (на прикладі народних ігор)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    (uk) У статті звертається увага на сутність та структуру майстерності педагога в організації гри, її залежність від етнопедагогічної компетентності; визначається виховний потенціал ігор народів світу.
  • Ескіз
    Документ
    Орієнтовні рівні сформованості етнопедагогічної компетентності вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    (uk) У статті висвітлюються питання діагностики етнопедагогічної компетентності вчителя, пропонуються критерії та показники визначення орієнтовних рівнів сформованості цього особистісного утворення фахівця в галузі педагогіки.
  • Ескіз
    Документ
    Принципи формування етнопедагогічної компетентності вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    (uk) У статті в контексті реалізації вимог системного та компетентнісного підходів у вищій освіті знаходять обґрунтування основні принципи організації процесу формування етнопедагогічної компетентності вчителя, пропонується їх групування та коротка характеристика.
  • Ескіз
    Документ
    Когнітивний компонент етнопедагогічної компетентності вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    (uk) У статті обґрунтовано будову когнітивного компонента етнопедагогічної компетентності вчителя, виявляється залежність цього компонента від змісту етнопедагогічної культури, дається характеристика окремим елементам визначеного компонента.