Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Етнопедагогічний контекст виховних ідей В. О. Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті звертається увага на народні витоки ряду виховних ідей В. О. Сухомлинського, визначається цінність спадщини відомого педагога в контексті сучасних етнопедагогічних положень.Документ Майстерність педагога в організації гри (на прикладі народних ігор)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті звертається увага на сутність та структуру майстерності педагога в організації гри, її залежність від етнопедагогічної компетентності; визначається виховний потенціал ігор народів світу.Документ Орієнтовні рівні сформованості етнопедагогічної компетентності вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті висвітлюються питання діагностики етнопедагогічної компетентності вчителя, пропонуються критерії та показники визначення орієнтовних рівнів сформованості цього особистісного утворення фахівця в галузі педагогіки.Документ Принципи формування етнопедагогічної компетентності вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті в контексті реалізації вимог системного та компетентнісного підходів у вищій освіті знаходять обґрунтування основні принципи організації процесу формування етнопедагогічної компетентності вчителя, пропонується їх групування та коротка характеристика.Документ Когнітивний компонент етнопедагогічної компетентності вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Ткаченко, Ольга Михайлівна(uk) У статті обґрунтовано будову когнітивного компонента етнопедагогічної компетентності вчителя, виявляється залежність цього компонента від змісту етнопедагогічної культури, дається характеристика окремим елементам визначеного компонента.