Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Етюди зі слов’янського словотворення: із додатків до деяких суфіксальних моделей
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна
    (ru) Статья ставит цель пополнить существующий список славянских производных с некоторыми суффиксальными формантами. Часть из описанных дериватов может восходить еще к праславянской эпохе, остальные были образованы в разные периоды истории отдельных славянских языков.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка функціонування іменникових дериватів з архаїчними суфіксами в поліських говорах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Кіндей, Леся Григорівна
    (uk) У статті проаналізовано рівень дослідження архаїчної суфіксації у процесі творення іменників; з ’ясовано окремі дериваційні особливості суфіксів; класифіковано деривати з цим суфіксом за твірними основами та походженням.
  • Ескіз
    Документ
    До питань української архаїчної суфіксації: суфікс - yga
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Кіндей, Леся Григорівна
    У статті проаналізовано рівень дослідження архаїчної суфіксації у процесі творення іменників; з’ясовано окремі дериваційні особливості суфікса –yga; класифіковано деривати з цим суфіксом за твірними основами та походженням.
  • Ескіз
    Документ
    Дериваційна семантика та специфіка функціонування похідних із суфіксами -ag(a) / '-ag(a) в сучасній українській мові та її діалектах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кіндей, Леся Григорівна
    У статті проаналізовано рівень дослідження діахронічної системи афіксальної деривації української мови. Здійснено спробу класифікувати іменні деривати на -ag(a) -'ag(a), продовжити систематизацію суфіксальних словотвірних моделей, котрі рідко використовуються у мовленні та залишаються за межами уваги вчених, виявити специфіку таких похідних в літературній мові та діалектах сучасної української мови.