Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців
    (2019) Краснощок, Інна Петрівна
    (ua) У статті розглянуто поняття педагогіч­ ного супроводу в умовах закладу вищої освіти. Проаналізовано роль педагогічного супроводу в самореалізацїі майбутнього фахівця. Обґрунто­ вано розуміння педагогічного супроводу саморе-алізації майбутнього фахівця. Визначено зміст основних функціональних компонентів педаго­ гічного супроводу самореалізацїі майбутнього фахівця: діагностичного, мотиваційно-цільово-го, проектувального, діяльнісного, рефлексивно-коригувального.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти визначення сутності потенціалу самореалізації майбутнього вчителя
    (2019) Краснощок, Інна Петрівна
    (ua) У статті розглянуто теоретичні аспекти у з’ясуванні сутності поняття "потенціал реалізації", а також представленно авторське трактування поняття "потенціал самореалізації майбутнього вчителя" та розкрито його зміст.
  • Ескіз
    Документ
    Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти
    (2007) Краснощок, Інна Петрівна
    (ua) Цілісне уявлення про професійне формування майбутнього вчи­теля передбачає, що оволодіння професією і професійне вдоско­налення є складовими процесу самореалізації людини. Водночас головною ідеєю безперервної освіти є спрямованість фахівця на професійно-особистісне вдосконалення. Як основний механізм реалізації професійного формування майбутнього вчителя ми розгля­ даємо його професійно-особистісний саморозвиток.
  • Ескіз
    Документ
    Індивідуальна освітня траєкторія студента
    (КПУ, 2018) Краснощок, Інна Петрівна; Krasnoshchok, I.
    (ua) Статтю присвячено визначенню та теоретичному обґрунтуванню особливостей організації інди­ відуальної освітньої траєкторії студента в умовах сучасного закладу вищої освіти. Проаналізовано підходи до визначення сутності поняття «індивідуальна освітня траєкторія» в сучасних досліджен­ нях, з ’ясовано, що вчені, розкриваючи зміст цього поняття, переважно обмежуються навчальним процесом. Обґрунтовано, що індивідуальна освітня траєкторія студента передбачає шляхи досяг­ нення важливих для нього освітніх цілей як у навчальній діяльності, так і в різних видах позаудиторної діяльності та саморозвитку. З’ясовано, що індивідуальна освітня траєкторія досягнення студен­ том освітньої мети визначається спільно з педагогами як програма індивідуальної освітньої діяль­ ності, що перетворює студента з пасивного «приймача» освітніх послуг на суб’єкта їх визначення й замовлення. Визначено, що індивідуальну освітню траєкторію студента доцільно розглядати усвідомлено і відповідально вибраним шляхом реалізації особистісно-професійного потенціалу з ура­ хуванням вимог стандарту освіти та власних цінносно-смислових установок, потреб, мотивацій, можливостей та досвіду, оформлений й упорядкований ним за педагогічної підтримки викладачів в індивідуальній освітній програмі освітньої діяльності, яка реалізується за розробленим індивідуаль­ ним освітнім маршрутом. Під час дослідження доведено, що індивідуальна освітня траєкторія, індивідуальна освітня про­ грама та індивідуальний освітній маршрут є взаємопов’язаними та взаємозумовленими елементами одного процесу, що визначає персональний шлях реалізації особистісно-професійного потенціалу студента, який він вибрав відповідно до своїх мотивів, потреб, ціннісно-смислових установок, зді­бностей та можливостей для досягнення важливих для нього освітніх результатів (продуктів). Виявлено, що визнання себе суб’єктом особистісного й професійного становлення посилює відповідальність студента за результати своєї професійної підготовки, стимулює пізнання всіх можли­ востей для саморозвитку, які є в освітньому просторі закладу вищої освіти. Показано, що ефек­тивність реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студентів зумовлюється внутрішніми та зовнішніми факторами.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісна самореалізація майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету
    (2003) Краснощок, Інна Петрівна; Krasnoschoc, I.
    (ua) Дисертація присвячена актуальній проблемі становлення особистісно ї самореалізації майбутніх учителів в навчально-виховному середовищі педагогічного університету. Обґрунтовано зміст, структуру та досліджено ефективні умови розвитку цього явища. Доведено, що особистісна самореалізація – це поняття, яке фіксує стан розвитку “соціальності” особистості майбутнього фахівця за допомогою характеру, спрямованості його діяльності на реалізацію суспільних ідеалів. Зазначено, що поступовий розвиток особистісної самореалізації майбутніх учителів досягається за рахунок активної їхньої включеності в середовище педагогічного університету. На основі теоретичних узагальнень та в результаті експериментальної роботи обґрунтовано та запропоновано рівні становлення особистісної самореалізації майбутніх учителів. Встановлено найбільш ефективні види діяльності стосовно розвитку особистісної самореалізації студентів педагогічного університету в мікросередовищі їхньої життєдіяльності, формуванні педагогічної культури та в умовах участі у науково -дослідній роботі. Педагогічний експеримент підтвердив ефективність запропонованих умов становлення особистісної самореалізації майбутніх учителів у навчально -виховному середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Виховна компетентність майбутнього педагога: зміст та структура
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshchok, Inna Petrivna
    (uk) Стаття присвячена проблемі формування виховної компетентності майбутнього педагога. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховна компетентність майбутнього педагога». Розкрито зміст структурних компонентів виховної компетентності майбутнього педагога з урахуванням вимог до організації та здійснення виховання учнів в новій українській школі.
  • Ескіз
    Документ
    Виховна компетентність майбутнього педагога: зміст та структура
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshchok, Inna Petrivna
    (uk) Стаття присвячена проблемі формування виховної компетентності майбутнього педагога. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховна компетентність майбутнього педагога». Розкрито зміст структурних компонентів виховної компетентності майбутнього педагога з урахуванням вимог до організації та здійснення виховання учнів в новій українській школі.
  • Ескіз
    Документ
    Виховна компетентність майбутнього педагога: зміст та структура
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshchok, Inna Petrivna
    (uk) Стаття присвячена проблемі формування виховної компетентності майбутнього педагога. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховна компетентність майбутнього педагога». Розкрито зміст структурних компонентів виховної компетентності майбутнього педагога з урахуванням вимог до організації та здійснення виховання учнів в новій українській школі.
  • Ескіз
    Документ
    Виховний потенціал закладу вищої освіти: структура та критерії розвитку
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshcok, Inna Petrivna
    (uk) Стаття присвячена проблемі формування й розвитку виховного потенціалу закладу вищої освіти. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховний потенціал закладу вищої освіти». На основі аналізу сутнісних характеристик виховного потенціалу закладу вищої освіти розкрито зміст його структурних компонентів, критеріїв та основних етапів розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості системи виховної роботи у вищому навчальному закладі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Краснощок, Інна Петрівна
    (uk) У статті розглянуто особливості функціонування системи виховної роботи у вищому навчальному закладі та проаналізовано різні підходи до організації виховного процесу у ВНЗ.