Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Інноваційні підходи до розвитку мовлення здобувачів дошкільної та початкової освіти в сучасному освітньому просторі(2025) Горська, Олена Олександрівна; Кіндей, Леся ГригорівнаДокумент Реалізація принципу наступності в мовленнєвому розвитку вдобувачів дошкільної та початкової освіти в умовах обмеженого спілкування(Середняк Т. К., 2024) Горська, Олена Олександрівна; Кіндей, Леся ГригорівнаДокумент Рідна мова як засіб формування патріотизму молодших школярів(КОД, 2018) Горська, Олена Олександрівна; Horska, O.(uk) У статті розкриваються основні ідеї В. О. Сухомлинського щодо значення і впливу рідної мови на процес формування патріотизму в учнів початкової школи.Документ Formation of dialogical linguistics of young schools by interactive techniques(Machulin, 2018) Horska, O.; Горська, Олена Олександрівна(en) The article reveals the system of formation of dialogue speeches of junior pupils in Ukrainian language lessons with the help of interactive learning technologies.Документ Розвиток мовлення молодших школярів засобами новітніх технологій(ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2015) Живицька, Людмила Василівна; Горська, Олена Олександрівна; Кіндей, Леся ГригорівнаУ навчально-методичному посібнику подано основні теоретичні аспекти сучасних технологій навчання мови та літературного читання в початковій школі; визначено дискусійне поле для обговорення опрацьованої літератури; запропоновано практичні завдання для усвідомлення специфіки впровадження кожної технології; уміщено питання за програмою курсу «Технології вивчення освітньої галузі «Мови і література» та список навчально-методичної літератури. Рекомендовано для студентів денної, заочної та екстернатної форм навчання факультету педагогіки та психології зі спеціальності «Початкова освіта», а також для вчителів початкової школи(навчання української мови(рідної) та російської(другої) і літературного читання).