Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Обдаровані діти: В. О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю
    (КОД, 2018) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Вдовенко, Виктория Витальевна; Vdovenko, Victoria Vitalyevna
    (uk) Соціальний та економічний прогрес нації, держави безпосередньо залежить від розв’язання проблем здібних і обдарованих дітей. Різноманітні напрямки педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського досліджується багатьма вченими протягом кількох десятків років. Проте питання розвитку обдарованих учнів в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського, на нашу думку, вивчено недостатньо. Ідеї В. Сухомлинського щодо раннього виявлення та гармонійного розвитку обдарованих дітей, співзвучні сучасним, а їх переосмислення допоможе нашій системі освіти успішно пройти складний шлях реформування та виведе її на якісно новий рівень. Автором статті здійснено спробу зробити порівняльний аналіз педагогічних ідей В.О. Сухомлинського та сучасних досліджень щодо навчання та розвитку обдарованих дітей.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні основи навчання елементам комп’ютерної графіки молодших школярів із легким порушенням інтелектуального розвитку
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Кашуба, Людмила Володимирівна; Вдовенко, Виктория Витальевна; Кашуба, Людмила Владимировна; Vdovenko, Victoria Vitalyevna; Kashuba, Lyudmila Volodymyrivna
    (ua) Стаття присвячена методичним основам навчання елементам комп’ютерної грамотності молодших школярів із легким порушенням інтелектуального розвитку. Автори акцентують увагу, що наразі в Україні вивчення інформатичної освітньої галузі молодшими школярами із легким порушенням інтелектуального розвитку не ведеться. В той же час формування елементів комп’ютерної грамотності, зокрема вивчення комп’ютерної графіки, є посильним для таких учнів за умови урахування особливостей когнітивного мислення таких учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Практикум зі шкільного курсу математики. Ч. 2
    (Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2013) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    В посібнику дається система вправ на вироблення навичок, необхідних для розв'язування завдань зі шкільного курсу математики. На початку кожної теми розміщено основні теоретичні відомості, а також розглядаються різні способи розв’язування основних типів задач. Далі дається система вправ, розташована в порядку зростання складності. Різноманітний набір вправ дає можливість використовувати цей посібник для самостійної роботи. Посібник буде корисним студентам фізико-математичних факультетів педагогічних університетів, а також учителям та учням старших класів загальноосвітніх шкіл.
  • Ескіз
    Документ
    Практикум зі шкільного курсу математики. Ч. 1
    (Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2014) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    В посібнику дається система вправ на вироблення навичок, необхідних для розв'язування завдань зі шкільного курсу математики. На початку кожної теми розміщено основні теоретичні відомості, а також розглядаються різні способи розв’язування основних типів задач. Далі дається система вправ, розташована в порядку зростання складності. Різноманітний набір вправ дає можливість використовувати цей посібник для самостійної роботи. Посібник буде корисним студентам фізико-математичних факультетів педагогічних університетів, а також учителям та учням старших класів загальноосвітніх шкіл.
  • Ескіз
    Документ
    Формування дослідницької компетентності учнів на уроках математики
    (Ранок, 2013) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    (ua) статті розглянуто проблеми формування математичної дослідницької компетентності учнів. Автор доводить, що формування дослідницької компетентності учнів сприяє не лише підвищенню їхньої математичної грамотності, зростанню рівня математичної культури, але й стимулює учнів до активної участі в обговоренні ідей, допомагає формуванню в учнів вміння аргументувати свої міркування.
  • Ескіз
    Документ
    Використання дивергентних задач на уроках математики як необхідна умова розвитку творчої особистості учня
    («Мрія», 2013) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Вдовенко, В. В.; Victoria, V. V.
    (ua) Стаття присвячена особливостям використання дивергентних задач на уроках математики в школі. Автор уважає, що використання дивергентних задач сприяє розвитку творчого мислення учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальний статус учителів початкових шкіл України в другій половині ХІХ ст.
    (2016) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    (ua) В статті досліджено, як змінювалося матеріальне становище народного вчителя України протягом другої половини ХІХ ст. в динаміці. Було показано, що з розвитком системи педагогічної освіти, підвищенням освітнього цензу вчителів, під тиском громадськості відбувалося поступове зростання соціального статусу народного вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Формування дивергентного мислення молодших школярів на уроках математики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Вдовенко, Виктория Виталиевна; Vdovenko, Viktoria
    (ua) Стаття присвячена формуванню дивергентного мислення молодших школярів при вивченні математики. Дивергентне мислення спирається на варіативність уявлення і є засобом породження оригінальних ідей, на відміну від конвергентного мислення, яке чітко фіксоване на причинно-наслідкових зв'язках предметного світу. Саме тому дивергентне мислення є найважливішим елементом творчої діяльності. Основним засобом розвитку дивергентного мислення молодших школярів при вивченні математики є використання задач дивергентного типу, тобто таких задач, яким властиві відкритість, наявність певної кількості правильних відповідей, альтернативних розв'язань, відсутність однозначної відповіді. В статті наведено приклади дивергентних задач для учнів початкових класів. Автор стверджує, що використання дивергентних задач сприяє формуванню та розвитку творчого мислення учнів початкової школи.
  • Ескіз
    Документ
    Методика навчання інформатики в початковій школі
    (Центр оперативної поліграфії "Авангард", 2016) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    (uk) В посібнику викладено основи методики навчання пропедевтичного курсу інформатики в початковій школі. Теоретичні відомості доповнені практичними завданнями для студентів. Посібник буде корисним студентам факультетів педагогіки і психології педагогічних університетів, а також учителям, які викладають інформатику в початковій школі.
  • Ескіз
    Документ
    Математичні методи в психології
    (Центр оперативної поліграфії "Авангард", 2017) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    (uk) Посібник присвячено застосуванню математичних методів у психології. Посібник буде корисним студентам факультетів педагогіки і психології педагогічних університетів, а також практичним психологам.