Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
Документ Методика використання «цеглинок В. Я. Проппа» як засобу розуміння змісту казки дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Федотова, Світлана Олександрівна; Fedotova, Svitlana Oleksandrivna(ua) Казка – це той жанр який широко представлений у програмах для розвитку дітей дошкільного віку, а також у програмі початкової загальної освіти. Казка – це важливий засіб розвитку словесної творчості дітей, їхнього логічного мислення. Казка активізує дитячу уяву, готує дитину до майбутнього життя в реальному світі, розширює її кругозір, формує морально-етичні цінності, ставлення до світу. Народні казки складалися дорослими не для дітей. Дорослі відтворювали у казках свої міфологічні уявлення про світ, природу, людину. З часом казка втратила своє значення у житті дорослих і перейшла до дитини, до дитячого читання.