Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ The Training of Music Teachers According to Humanistic Oriented Artistic Paradigm(2020) Растригіна, Алла Миколаївна; Rastrygina, A.; Guralnyk, N.; Zaitseva, A.(en) Radical changes in educational policy require the enhancing of educational systems quality and aiming at humanistic values. In this context, problems related to the forming of creative, competitive, existentially free and at the same time responsible citizens of Ukraine, capable of cultural identification and having respect for the “Other’s” culture, get highly actualized. The article addresses the problem of improving the quality of training of specialists in the field of art in higher education, as a derivative of culture, in the context of a humanistic-oriented artistic paradigm. The introduction of the humanistic-oriented paradigm in art education has a dramatically innovative character, focusing future music teachers on the mobility and variability in the selection of forms and methods of artistic communication, and focuses on the subjective position of participants in the interaction with art. The accordance with international educational standards necessitates a holistic approach to the artistic and educational process need to prepare a competitive specialist. The article suggests the methods of theoretical analysis and generalization, which made it possible to formulate the investigated definition, which should be noted that a personality’s culture is characterized not only by the ability for direct dialogue with art but also by “communication on the point of works of art”. The phenomenology of communication in the artistic and educational projection is highlighted and the basic methodological guidelines for the formation are outlined. Particular attention is given on the outlining substantiating of an existential-reflective strategy of artistic and pedagogical communication of subjects of interaction with art in the context of a humanistic-oriented artistic paradigm.Документ Формування професійної готовності майбутніх учителів музики до художньо-творчої діяльності(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimer Fedorovich(ua) У статті доведено формування професійної готовності майбутніх учителів музики до художньо-творчої діяльності та художньо-естетичного виховання молоді, обґрунтовано діяльність вчителів музики щодо організації гуртків сольного співу та фольклорних ансамблів і ансамблів народної музики в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах.Документ Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до організації туризму школярів, який пов’язаний з вивченням культурної спадщини України(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Негребецька, Ольга Миколаївна; Негребецкая, Ольга Николаевна; Negrebetska, Olga Mykolaevna(uk) У статті висвітлюється пошук нових шляхів застосування культурологічних знань учителів музичного мистецтва загальноосвітніх шкіл, які б відповідали сучасним напрямкам в розвитку педагогічної думки та культурним традиціям української спільноти. Розглядаються засоби ефективності їх реалізації в практичній діяльності вчителя музичного мистецтва загальноосвітньої школи та втілення в школі нових сучасних форм виховної роботи.Документ Обґрунтування актуальності наукового дослідження в студентських кваліфікаційних роботах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir(uk): У статті порушуються питання обґрунтування актуальності теми наукового дослідження студентами і магістрантами факультетів мистецького спрямування вищих педагогічних навчальних закладів, які є активними учасниками студентських наукових товариств, працюють над курсовими проектами і готують до захисту кваліфікаційні роботи з музичної педагогіки й теорії та методики музичної освіти. Основна увага концентрується на своєчасності та доцільності теми дослідження для розвитку теорії і практики вітчизняної науки; обгрунтуванні суперечностей, які спричинили розробку певної проблематики наукового пошуку; аналізі стану дослідженості й узагальнення педагогічного досвіду за відповідною проблематикою.Документ Компетентнісно-орієнтована освіта як один з напрямів підготовки майбутнього вчителя музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Негребецька, Ольга Миколаївна(uk) У статті розглянуто методичні напрямки фахової підготовки майбутнього вчителя музики в сучасних умовах. Визначено ключові позиції реалізації компетентнісниго підходу в мистецькому навчанні.