Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 23
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчої особистості у просторі мистецької освіти
    (2021) Шевцова, Олена Борисівна; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Shevtsova, Olena; Stratan-Artyshkova, Tatiana
    (ua) У статті аналізуються наукові праці з проблеми творчості, розкривається роль мистецтва у розвитку духовно-творчої особистості; підкреслюється призначення майбутнього вчителя мистецтва у формуванні творчих якостей учня; схарактеризовано сутність авторської спроможності як інтегрованої професійно значущої особистісної якості майбутнього вчителя мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-дослідна діяльність майбутніх викладачів у процесі професійної підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Філоненко, Оксана Володимирівна; Filonenko, Oksana Volodymyrivna
    (ua) У статті розкрито основні напрями науково-дослідницької діяльності майбутніх викладачів у ЗВО. З’ясовано, що науково-дослідницька діяльність майбутнього викладача є важливою умовою розвитку творчого, ініціативного фахівця з орієнтацією на постійне пізнання,прагнення до визначення сутності будь-якого явища, пошуку найкращих засобів розв’язання професійних проблем, постійного експериментування, самоаналізу і самооцінки. Участь у науково-дослідницькій діяльності розвиває у майбутніх викладачів рефлексію власних життєвих і професійних потреб та інтересів, яка здійснюється у процесі професійно зорієнтованих дослідницьких завдань, що забезпечує об’єктивність та формує критичне і конструктивне ставлення до себе, допомагає усвідомити свою відповідність вимогам професії і науково-дослідній діяльності, коли майбутній викладач набуває навичок самостійного осмислення, знаходить сенс і шляхи удосконалення себе у цій діяльності. Дослідницька діяльність задовольняє потреби майбутнього викладача у досягненні успіху, самопізнанні, самореалізації, в розумінні змісту своєї діяльності, у системному баченні своїх перспектив.
  • Ескіз
    Документ
    Формування творчого конструювання дітей старшого дошкільного віку
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Котелянець, Юлія Сергіївна; Котелянец, Юлия Сергеевна; Kotelianets, Yuliia Serhiivna
    (uk) У статті розглянуто проблему формування творчого конструювання дітей старшого дошкільного віку, розкрито сутність та зміст понять «творчість», «конструювання», обґрунтовано особливості формування творчого конструювання дітей дошкільного віку.
  • Ескіз
    Документ
    Початок створення системи позашкільної освіти в Україні (Х ст. – початок ХХ ст.)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Савченко, Наталія Сергіївна; Савченко, Наталия Сергеевна; Savchenko, Nataliia Serhiyivna
    (uk) У статті автор торкається проблеми періодизації історико-педагогічного процесу в Україні у період Х ст. – початок ХХ ст., а саме, створення системи позашкільної освіти в Україні. Проаналізовано напрацювання науковців щодо вивчення порушеної проблематики. На основі систематизації та узагальнення розвитку позашкільної освіти виділено послідовні етапи початку створення системи позашкільної освіти в Україні: І етап – до Х ст., який характеризується створенням передумов виникнення позашкільної освіти, а також спрямуванням її змісту на оволодіння елементарними трудовими вміннями і навичками; ІІ етап – Х–ХV ст.ст., де активізація освітньої діяльності призвела до розвитку шкільництва, позашкілля, появи перших методичних настанов, а також відкриття іноземних закладів, ознайомлення з іншими культурами; ІІІ етап – ХVI – початок ХХ ст., що полягав у подальшому розвитку позашкільної освіти, розширенні її змісту на засадах народних традицій, народної та козацької педагогіки, урізноманітненні форм організації в позашкільних та інших навчальних закладах.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології навчання і виховання у ВНЗ формування творчої особистості педагога вищої школи
    (2014) Мельничук, Сергій Гаврилович; Мельничук, Сергей Гаврилович; Mеlnychuk, S.
    (uk) В статті дається загальна характеристика поглядів науковців і практиків щодо проблеми формування творчості педагога вищої школи, розкривається сутність творчості і близьких за змістом інших педагогічних понять, а також деякі рекомендації щодо розвитку творчого потенціалу викладача вищої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitalievna
    (uk) У даній статті автор вивчає специфіку роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. З’ясовано сутність поняття «обдарована дитина», доведено, що створення спеціальних сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей є педагогічною проблемою сучасної загальноосвітньої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу майбутнього фахівця
    (2014) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, A.
    (uk) В статті здійснено спробу осмислення особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу сучасного фахівця; виокремлено умови її розвитку відповідно сучасній стратегії освіти у ВНЗ та якісно нових вимог щодо особистості майбутнього педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи формування творчого потенціалу майбутнього фахівця
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) В статті акцентується увага на необхідності розвитку у майбутніх фахівців пізнавального інтересу та творчої активності як складової формування їхньої педагогічної компетентності. Розглядається зв'язок понять «пізнавальний інтерес», «творчість», «творча активність», «професійна компетентність».
  • Ескіз
    Документ
    Менталітет майбутнього фахівця як запорука розвитку духовності мистецького освітнього простору ВНЗ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Растригіна, Алла Миколаївна
    (uk) В статті здійснено спробу представити позицію автора щодо менталітету українця як явища культури і духовності мистецького освітнього простору ВНЗ, окреслити можливості його прояву в процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта, а також розглянути особливості художньо-творчої діяльності студентів як способу вираження менталітету нації.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз поняття «творчі здібності» та «імпровізація» у науковій літературі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дідич, Галина Степанівна
    (uk) У статті подається теоретичне обґрунтування поняття «творчі здібності» та «імпровізація, розкривається сутність і зміст цих понять.