Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
23 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Розвиток творчої особистості у просторі мистецької освіти(2021) Шевцова, Олена Борисівна; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Shevtsova, Olena; Stratan-Artyshkova, Tatiana(ua) У статті аналізуються наукові праці з проблеми творчості, розкривається роль мистецтва у розвитку духовно-творчої особистості; підкреслюється призначення майбутнього вчителя мистецтва у формуванні творчих якостей учня; схарактеризовано сутність авторської спроможності як інтегрованої професійно значущої особистісної якості майбутнього вчителя мистецтва.Документ Науково-дослідна діяльність майбутніх викладачів у процесі професійної підготовки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Філоненко, Оксана Володимирівна; Filonenko, Oksana Volodymyrivna(ua) У статті розкрито основні напрями науково-дослідницької діяльності майбутніх викладачів у ЗВО. З’ясовано, що науково-дослідницька діяльність майбутнього викладача є важливою умовою розвитку творчого, ініціативного фахівця з орієнтацією на постійне пізнання,прагнення до визначення сутності будь-якого явища, пошуку найкращих засобів розв’язання професійних проблем, постійного експериментування, самоаналізу і самооцінки. Участь у науково-дослідницькій діяльності розвиває у майбутніх викладачів рефлексію власних життєвих і професійних потреб та інтересів, яка здійснюється у процесі професійно зорієнтованих дослідницьких завдань, що забезпечує об’єктивність та формує критичне і конструктивне ставлення до себе, допомагає усвідомити свою відповідність вимогам професії і науково-дослідній діяльності, коли майбутній викладач набуває навичок самостійного осмислення, знаходить сенс і шляхи удосконалення себе у цій діяльності. Дослідницька діяльність задовольняє потреби майбутнього викладача у досягненні успіху, самопізнанні, самореалізації, в розумінні змісту своєї діяльності, у системному баченні своїх перспектив.Документ Формування творчого конструювання дітей старшого дошкільного віку(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Котелянець, Юлія Сергіївна; Котелянец, Юлия Сергеевна; Kotelianets, Yuliia Serhiivna(uk) У статті розглянуто проблему формування творчого конструювання дітей старшого дошкільного віку, розкрито сутність та зміст понять «творчість», «конструювання», обґрунтовано особливості формування творчого конструювання дітей дошкільного віку.Документ Початок створення системи позашкільної освіти в Україні (Х ст. – початок ХХ ст.)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Савченко, Наталія Сергіївна; Савченко, Наталия Сергеевна; Savchenko, Nataliia Serhiyivna(uk) У статті автор торкається проблеми періодизації історико-педагогічного процесу в Україні у період Х ст. – початок ХХ ст., а саме, створення системи позашкільної освіти в Україні. Проаналізовано напрацювання науковців щодо вивчення порушеної проблематики. На основі систематизації та узагальнення розвитку позашкільної освіти виділено послідовні етапи початку створення системи позашкільної освіти в Україні: І етап – до Х ст., який характеризується створенням передумов виникнення позашкільної освіти, а також спрямуванням її змісту на оволодіння елементарними трудовими вміннями і навичками; ІІ етап – Х–ХV ст.ст., де активізація освітньої діяльності призвела до розвитку шкільництва, позашкілля, появи перших методичних настанов, а також відкриття іноземних закладів, ознайомлення з іншими культурами; ІІІ етап – ХVI – початок ХХ ст., що полягав у подальшому розвитку позашкільної освіти, розширенні її змісту на засадах народних традицій, народної та козацької педагогіки, урізноманітненні форм організації в позашкільних та інших навчальних закладах.Документ Інноваційні технології навчання і виховання у ВНЗ формування творчої особистості педагога вищої школи(2014) Мельничук, Сергій Гаврилович; Мельничук, Сергей Гаврилович; Mеlnychuk, S.(uk) В статті дається загальна характеристика поглядів науковців і практиків щодо проблеми формування творчості педагога вищої школи, розкривається сутність творчості і близьких за змістом інших педагогічних понять, а також деякі рекомендації щодо розвитку творчого потенціалу викладача вищої школи.Документ Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitalievna(uk) У даній статті автор вивчає специфіку роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. З’ясовано сутність поняття «обдарована дитина», доведено, що створення спеціальних сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей є педагогічною проблемою сучасної загальноосвітньої школи.Документ Феномен особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу майбутнього фахівця(2014) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, A.(uk) В статті здійснено спробу осмислення особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу сучасного фахівця; виокремлено умови її розвитку відповідно сучасній стратегії освіти у ВНЗ та якісно нових вимог щодо особистості майбутнього педагога.Документ Шляхи формування творчого потенціалу майбутнього фахівця(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті акцентується увага на необхідності розвитку у майбутніх фахівців пізнавального інтересу та творчої активності як складової формування їхньої педагогічної компетентності. Розглядається зв'язок понять «пізнавальний інтерес», «творчість», «творча активність», «професійна компетентність».Документ Менталітет майбутнього фахівця як запорука розвитку духовності мистецького освітнього простору ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Растригіна, Алла Миколаївна(uk) В статті здійснено спробу представити позицію автора щодо менталітету українця як явища культури і духовності мистецького освітнього простору ВНЗ, окреслити можливості його прояву в процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта, а також розглянути особливості художньо-творчої діяльності студентів як способу вираження менталітету нації.Документ Аналіз поняття «творчі здібності» та «імпровізація» у науковій літературі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дідич, Галина Степанівна(uk) У статті подається теоретичне обґрунтування поняття «творчі здібності» та «імпровізація, розкривається сутність і зміст цих понять.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »