Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Професійна адаптація соціального педагога: теоретичний аспект
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Андрей Анатольевич; Semez, Andrii Anatoliiovych
    (uk) У статті розглядаються загальні підходи до визначення поняття адаптації та адаптаційних процесів, регуляторами яких є: мотиви, знання, навички та вміння, воля, здібності. Дається тлумачення поняття професійної адаптації як специфічного виду адаптивних процесів. Обґрунтовуються специфічні особливості професійної діяльності соціального педагога. Визначено, що важливу роль в професійній адаптації соціального педагога відіграють мотивація, самооцінка, самоставлення і професійна Я-концепція. Результатом професійної адаптації соціального педагога є професійна адаптованість фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Асертивність як умова ефективності професійної адаптації майбутніх соціальних працівників
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Мельничук, Сергій Костянтинович; Семез, Андрей Анатольевич; Мельничук, Сергей Константинович; Semez, Andrii Anatoliiovych; Melnichuk, Sergii Konstantinovich
    (uk) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми становлення асертивності, висвітлено особливості її прояву та специфіку розвитку в процесі професійної адаптації майбутніх соціальних працівників. Саме в юності на перший план виходять такі специфічні особливості особистості, як прагнення до самоактуалізації та самоідентифікації, потреба у груповій приналежності, емоційна сенситивність. Асертивність – це найкращий варіант спілкування майбутнього соціального працівника, який призводить до формування самостійної, відповідальної особистості, здатної успішно вирішувати виховні, освітні, психолого–педагогічні проблеми.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен соціально-професійної адаптації особистості педагога у психолого-педагогічній літературі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна
    (uk) У статті розглядається феномен соціально-професійної адаптації особистості в швидкоплинному зовнішньому середовищі; наводяться визначення поняття адаптації, запропоновані різними вченими; аналізуються її види і функції.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна адаптація як процес трансформації особистості молодого вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна
    (uk) У статті розглядаються різноманітні аспекти трансформації особистості молодого вчителя у процесі професійної адаптації.
  • Ескіз
    Документ
    Процес адаптації педагога вищої школи в системі його неперервної професійної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Семез, Андрій Анатолійович
    (uk) У статті досліджується процес адаптації педагога вищої школи в системі його неперервної професійної освіти, виділяються етапи цього процесу та фактори, що впливають на успішність адаптації викладача.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Семез, Андрій Анатолійович
    У статті розглядаються теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. Виокремлюються регулютори адаптації: мотиви, знання, вміння та навички, воля, здібності. Обгрунтовується роль в адаптації педагога мотивації, самооцінки, самоставлення і професійної Я-концепції. Визначаються причини, ознаки та наслідки дезадаптаційних процесів.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми професійної адаптації студентів першого курсу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Зубченко, Вікторія Георгіївна
    В статті розглянуто сутність феномену професійної адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі. Проаналізовані дидактичний, професійний та соціально-психологічний аспекти адаптації як процесу входження студентів у навчальний процес у вищому навчальному закладі. Запропонована характеристика рівнів адаптації майбутніх вчителів до навчання у вищому навчальному закладі.