Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Професійна адаптація соціального педагога: теоретичний аспект(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Андрей Анатольевич; Semez, Andrii Anatoliiovych(uk) У статті розглядаються загальні підходи до визначення поняття адаптації та адаптаційних процесів, регуляторами яких є: мотиви, знання, навички та вміння, воля, здібності. Дається тлумачення поняття професійної адаптації як специфічного виду адаптивних процесів. Обґрунтовуються специфічні особливості професійної діяльності соціального педагога. Визначено, що важливу роль в професійній адаптації соціального педагога відіграють мотивація, самооцінка, самоставлення і професійна Я-концепція. Результатом професійної адаптації соціального педагога є професійна адаптованість фахівця.Документ Асертивність як умова ефективності професійної адаптації майбутніх соціальних працівників(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Мельничук, Сергій Костянтинович; Семез, Андрей Анатольевич; Мельничук, Сергей Константинович; Semez, Andrii Anatoliiovych; Melnichuk, Sergii Konstantinovich(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми становлення асертивності, висвітлено особливості її прояву та специфіку розвитку в процесі професійної адаптації майбутніх соціальних працівників. Саме в юності на перший план виходять такі специфічні особливості особистості, як прагнення до самоактуалізації та самоідентифікації, потреба у груповій приналежності, емоційна сенситивність. Асертивність – це найкращий варіант спілкування майбутнього соціального працівника, який призводить до формування самостійної, відповідальної особистості, здатної успішно вирішувати виховні, освітні, психолого–педагогічні проблеми.Документ Феномен соціально-професійної адаптації особистості педагога у психолого-педагогічній літературі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна(uk) У статті розглядається феномен соціально-професійної адаптації особистості в швидкоплинному зовнішньому середовищі; наводяться визначення поняття адаптації, запропоновані різними вченими; аналізуються її види і функції.Документ Професійна адаптація як процес трансформації особистості молодого вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна(uk) У статті розглядаються різноманітні аспекти трансформації особистості молодого вчителя у процесі професійної адаптації.Документ Процес адаптації педагога вищої школи в системі його неперервної професійної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Семез, Андрій Анатолійович(uk) У статті досліджується процес адаптації педагога вищої школи в системі його неперервної професійної освіти, виділяються етапи цього процесу та фактори, що впливають на успішність адаптації викладача.Документ Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Семез, Андрій АнатолійовичУ статті розглядаються теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. Виокремлюються регулютори адаптації: мотиви, знання, вміння та навички, воля, здібності. Обгрунтовується роль в адаптації педагога мотивації, самооцінки, самоставлення і професійної Я-концепції. Визначаються причини, ознаки та наслідки дезадаптаційних процесів.Документ Проблеми професійної адаптації студентів першого курсу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Зубченко, Вікторія ГеоргіївнаВ статті розглянуто сутність феномену професійної адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі. Проаналізовані дидактичний, професійний та соціально-психологічний аспекти адаптації як процесу входження студентів у навчальний процес у вищому навчальному закладі. Запропонована характеристика рівнів адаптації майбутніх вчителів до навчання у вищому навчальному закладі.