Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Василь Сухомлинський про естетичну підготовку вчителя засобами природи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Мельничук, Сергій Гаврилович; Мельничук, Сергей Гаврилович; Melnichuk, Sergiy Gavrilovich(uk) Cтаття присвячена формуванню естетичної культури вчителя засобами природи. Автором виділені структурі компоненти естетичної культури вчителя, з-поміж яких: духовно-споглядальний, науково-самоосвітній і практично-конструктивний.Документ Вокально-хорова робота на уроках музичного мистецтва як засіб формування естетичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті обґрунтовано зміст вокально-хорової роботи, а саме: розспівування і опанування шкільним пісенним репертуаром та визначено її вплив на формування естетичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Формування естетичної культури вчителя в історії вітчизняної педагогіки ХІХ століття(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Мельничук, Сергій Гаврилович(uk) Зміст статті присвяченийдослідженню важливої педагогічної проблеми підготовки вчителя до естетичного виховання учнів в історії вітчизняної педагогіки ХІХ століття. Автор висвітлює два аспекти досліджуваної проблеми: 1) формування високого рівня естетичної культури особистості майбутнього учителя; 2) підготовка вчителя до естетичного виховання учнів.Документ Вплив толерантності на формування естетичної культури молоді(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті охарактеризовано принципи толерантності та обґрунтовано її вплив на формування естетичної культури молоді.Документ Особливості формування загальноестетичної культури підлітків засобами музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дідич, Галина Степанівна(uk) У статті розглядаються особливості формування загально-естетичної культури підлітків через формування свідомості, світогляду, різнобічних знань (морально-етичних, естетичних), відповідних поглядів, ідеалів, смаків, переконань, культури розумової праці.