Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Формування професійної готовності майбутніх учителів музики до художньо-творчої діяльності(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimer Fedorovich(ua) У статті доведено формування професійної готовності майбутніх учителів музики до художньо-творчої діяльності та художньо-естетичного виховання молоді, обґрунтовано діяльність вчителів музики щодо організації гуртків сольного співу та фольклорних ансамблів і ансамблів народної музики в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах.Документ Підготовка майбутнього вчителя музики до музично-теоретичного навчання учнів початкових класів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Юрчак, Вікторія Володимирівна(uk) У статті визначені основні види діяльності майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо, орієнтовані на музично-теоретичне навчання учнів початкових класів; дано обгрунтування понять «музикальність», «музичний слух» та «музичні здібності».Документ Розвиток професійної музичної освіти в Україні (XVIII – ХІХ ст.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Назаренко, Марина Павлівна(uk) Стаття висвітлює історичний аспект проблеми професійної підготовки вчителів музики. Узагальнюється набутий у цій галузі науково-методичний та практичний досвід, проводиться критичний аналіз форм і методів фахового навчання педагогів-музикантів у провідних вітчизняних навчальних закладах ХVIII – ХІХ століть.Документ Педагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Грозан, Світлана ВікторівнаУ статті розглядається сутність понять "творча самостійність", "педагогічна самоефективність", теоретично обгрунтовується вплив педагогічної самоефективності на процес становлення творчої самостійності майбутніх учителів музики.Документ Теоретичні основи інтеграції знань у системі вокально-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Назаренко, Марина ПавлівнаУ статті визначено теоретичні основи інтеграції знань у системі вокально-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, обґрунтовано суть інтегративного підходу до професійного навчання студентів педагогічного університету.