Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.Документ Самовиховання в системі професійної роботи соціального педагога, практичного психолога та вчителя початкових класів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Мельничук, Сергій Гаврилович(uk) У статті розкриваються актуальні проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів, практичних психологів та вчителів початкових класів до організації самовиховання учнів, а також планування самовиховання студентів педагогічних навчальних закладів.Документ Формування готовності студентів педагогічних вищих навчальних закладів до професійного самовдосконалення(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уличний, Ігор Любомирович(UA) У статті розкрито сутність професійного самовдосконалення студентів, аргументовано необхідність та роль професійного самовдосконалення майбутніх педагогів. Охарактеризовано основні форми самовдосконалення студентів педагогічних вищих навчальних закладів, висвітлено принципи професійного самовдосконалення. Визначено умови ефективного формування готовності студентів до професійного самовдосконалення, виокремлено його етапи.Документ Фізичне виховання студентів як складова частина вищої гуманітарної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Турчак, Анатолій Леонідович; Шевченко, Ольга ВолодимирівнаУ статті розглядається трикомпонентна структура фізичного виховання студентів вищих педагогічних навчальних закладів як складова частини гуманітарної освіти, перед якою постає завдання сформувати особистість, яка зміцнює власне здоров’я у процесі занять фізичною культурою і спортом. Зміцнення та збереження здоров’я студентів, підвищення рівня їхньої фізичної підготовленості є актуальним завданням, які стоять перед українським суспільством. Для розв’язання цієї складової і важливої проблеми передусім необхідно узгодити спосіб життя студентів із закономірностями оптимального функціонування організму, розробити ефективні засоби впливу на організм, дотримуватися раціонального режиму праці та відпочинку.Документ Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті проаналізовано різні підходи до змісту поняття "самоосвіта", визначено особливості та значення самоосвітньої діяльності для майбутнього вчителя як однієї з форм особистісного та професійного самовдосконалення; обґрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльності.Документ Особистісне самовдосконалення майбутнього вчителя: аналіз категорій та понять(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті проаналізовано та уточнено визначення основних категорій та понять проблеми особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя; основними формами особистісного самовдосконалення визначено самовиховання та самоосвіту; уточнено зміст понять "ідеал", "самопізнання", "самооцінка", "самоакуталізація", "самореалізація".Документ Самовиховання як вища форма самовдосконалення майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті доводиться, що самовиховання на рівні самовдосконалення є вищим рівнем самовиховної діяльності, якій притаманний високий ступінь свідомості і повна самостійність роботи особистості над собою; звертається увага на подвійне положення особистості під час самовиховання; особистість однозначно пізнає себе як об’єкт і як суб’єкт самокерування.