Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
15 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Формування лексичної компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій(2024) Павленко, Марія Богданівна; Pavlenko, M. B.(ua) У магістерській роботі теоретично обґрунтовано й з’ясовано особливості вивчення лексичного матеріалу відповідно до нових Типових освітніх програм нової української школи 1–2 та 3–4 класи, висвітлено особливості вироблення лексичної грамотності учнів молодшого шкільного віку, з’ясовано значення лексичних норм в освітньому процесі здобувачів початкової ланки загальноосвітньої школи й досліджено особливості застосування інноваційних технологій під час опрацювання лексичного матеріалу на уроках української мови в початковій школі. Упровадження інноваційних технологій дає змогу учням краще опанувати лексичний матеріал, вільно та доречно використовувати у власному мовленні різні лексичні групи слів, добирати синоніми та антоніми до поданих слів, вирізняти в текстах слова різних частин мови, тобто сформувати лексичну компетентність. Використання сучасних підходів в освітню практику спрямовує процес навчання на індивідуальну траєкторію учня початкової школи. (en) The master's thesis theoretically substantiates and clarifies the features of studying lexical material in accordance with the new Standard Educational Programs of the New Ukrainian School for elementary school, highlights the features of developing primary students’ lexical literacy, clarifies the importance of lexical norms in the educational process of primary students, and investigates the features of using innovative technologies when studying lexical material during Ukrainian classes in elementary school. The introduction of innovative technologies allows students to master lexical material better, to use different lexical groups of words in their own speech freely and appropriately, to select synonyms and antonyms for the given words, to distinguish words of different parts of speech in texts and, therefore, to form lexical competence. Using modern approaches in educational practice directs the learning process to the individual trajectory of primary student.Документ Компетентнісний підхід у формуванні навчальної діяльності молодших школярів(Ексклюзив-Систем, 2014) Довга, Тетяна Яківна; Нікітіна, Олена ОлександрівнаПосібник містить навчально-дидактичні матеріали з курсу «Компетентнісний підхід у формуванні навчальної діяльності молодших школярів» (для освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст»): програму навчального предмета (за вимогами кредитно-модульної системи); розробки лекційних та практичних занять із викладом основних теоретичних положень; термінологічний словник основних понять, додатки.Документ Conceptual device of the problem of artistic and interpretive competence of future teacher of musical disciplines(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Horbenko, Helen Borysivna; Горбенко, Олена Борисівна; Горбенко, Елена Борисовна(uk) У статті визначено сутність і зміст основних категорій: «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «художньо-інтерпретаційна компетентність». Встановлено, що художньо-інтерпретаційна компетентність майбутнього викладача музичних дисциплін є ключовою, оскільки забезпечує здатність і спроможність майбутнього фахівця активно, відповідально й ефективно реалізовувати професійно особистісні якості у подальшій педагогічній діяльності, надати їм особистісного сенсу й трансформувати в соціально-значущі компетентності.Документ Компетентнісний підхід як складова частина підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Грозан, Світлана Вікторівна(uk) Стаття присвячена обґрунтуванню значення компетентнісного підходу в підготовці майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. Виявлено фахові музичні компетенції, які можуть і повинні стати основними результатами професійної освіти. Проаналізовано структуру та класифікаційні ознаки професійної компетентності. Визначено види фахових музичних компетенцій.Документ Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті модернізації вищої педагогічної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Гайдай, Лариса Володимирівна(uk) У статті розкривається значущість творчо-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті наукових підходів, зокрема гуманістичного, компетентнісного, аксіологічного, інтерпретаційного, акмеологічного, зумовлених процесами модернізації вищої педагогічної освіти. Творчо-виконавська підготовка визначається як складне інтеграційне утворення, що містить інноваційну парадигму, передбачає впровадження технологій композиторської творчості і презентує компетентнісні результати, котрі можуть використовуватися в освітньому просторі.Документ Окремі аспекти викладання лекційних курсів фахових дисциплін у вищій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія Миколаївна(uk) В статті розглянуто новітні методи викладання лекційних курсів у вищій школі. Окрему увагу в цьому контексті приділено методу проектів та його застосуванню у навчальному процесі. Цей метод дозволяє органічно інтегрувати знання із різних галузей при вирішенні однієї проблеми, дає можливість застосовувати отримані знання на практиці, генеруючи при цьому нові ідеї.Документ Компетентнісний підхід як нова методологія освіти в умовах Болонського процесу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кравцов, Віталій Олександрович(uk) У статті автор на основі узагальнення вимог та положень Болонського процесу робить спробу визначити зміст та теоретичні засади запровадження компетентнісного підходу у вищій освіті.Документ Сучасні підходи до формування повноцінної навчальної діяльності в умовах компетенізації початкової освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Нікітіна, Олена Олександрівна(uk) У статті досліджується вплив компетентнісного підходу на формування повноцінної навчальної діяльності на сучасному етапі розвитку початкової освіти.Документ Компетентнісний підхід до підготовки керівника навчального закладу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) У статті визначається необхідність впровадження компетентнісного підходу під час підготовки керівників навчальних закладів та аналізуються основні проблеми пов’язані з цим процесом, досліджуються основні підходи щодо визначення змісту професійної компетентності керівника школи.Документ Реалізація компетентнісного підходу в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Грозан, Світлана Вікторівна(uk) У статті аналізуються завдання реалізації компетентнісного підходу процесі підготовки майбутнього вчителя музики. Висвітлено методичні аспекти формування комунікативної компетенції на прикладі організації роботи в класі музичного інструменту.