Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід у формуванні навчальної діяльності молодших школярів
    (Ексклюзив-Систем, 2014) Довга, Тетяна Яківна; Нікітіна, Олена Олександрівна
    Посібник містить навчально-дидактичні матеріали з курсу «Компетентнісний підхід у формуванні навчальної діяльності молодших школярів» (для освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст»): програму навчального предмета (за вимогами кредитно-модульної системи); розробки лекційних та практичних занять із викладом основних теоретичних положень; термінологічний словник основних понять, додатки.
  • Ескіз
    Документ
    Conceptual device of the problem of artistic and interpretive competence of future teacher of musical disciplines
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Horbenko, Helen Borysivna; Горбенко, Олена Борисівна; Горбенко, Елена Борисовна
    (uk) У статті визначено сутність і зміст основних категорій: «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «художньо-інтерпретаційна компетентність». Встановлено, що художньо-інтерпретаційна компетентність майбутнього викладача музичних дисциплін є ключовою, оскільки забезпечує здатність і спроможність майбутнього фахівця активно, відповідально й ефективно реалізовувати професійно особистісні якості у подальшій педагогічній діяльності, надати їм особистісного сенсу й трансформувати в соціально-значущі компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід як складова частина підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Грозан, Світлана Вікторівна
    (uk) Стаття присвячена обґрунтуванню значення компетентнісного підходу в підготовці майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. Виявлено фахові музичні компетенції, які можуть і повинні стати основними результатами професійної освіти. Проаналізовано структуру та класифікаційні ознаки професійної компетентності. Визначено види фахових музичних компетенцій.
  • Ескіз
    Документ
    Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті модернізації вищої педагогічної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Гайдай, Лариса Володимирівна
    (uk) У статті розкривається значущість творчо-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті наукових підходів, зокрема гуманістичного, компетентнісного, аксіологічного, інтерпретаційного, акмеологічного, зумовлених процесами модернізації вищої педагогічної освіти. Творчо-виконавська підготовка визначається як складне інтеграційне утворення, що містить інноваційну парадигму, передбачає впровадження технологій композиторської творчості і презентує компетентнісні результати, котрі можуть використовуватися в освітньому просторі.
  • Ескіз
    Документ
    Окремі аспекти викладання лекційних курсів фахових дисциплін у вищій школі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія Миколаївна
    (uk) В статті розглянуто новітні методи викладання лекційних курсів у вищій школі. Окрему увагу в цьому контексті приділено методу проектів та його застосуванню у навчальному процесі. Цей метод дозволяє органічно інтегрувати знання із різних галузей при вирішенні однієї проблеми, дає можливість застосовувати отримані знання на практиці, генеруючи при цьому нові ідеї.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід як нова методологія освіти в умовах Болонського процесу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кравцов, Віталій Олександрович
    (uk) У статті автор на основі узагальнення вимог та положень Болонського процесу робить спробу визначити зміст та теоретичні засади запровадження компетентнісного підходу у вищій освіті.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні підходи до формування повноцінної навчальної діяльності в умовах компетенізації початкової освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Нікітіна, Олена Олександрівна
    (uk) У статті досліджується вплив компетентнісного підходу на формування повноцінної навчальної діяльності на сучасному етапі розвитку початкової освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід до підготовки керівника навчального закладу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) У статті визначається необхідність впровадження компетентнісного підходу під час підготовки керівників навчальних закладів та аналізуються основні проблеми пов’язані з цим процесом, досліджуються основні підходи щодо визначення змісту професійної компетентності керівника школи.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація компетентнісного підходу в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Грозан, Світлана Вікторівна
    (uk) У статті аналізуються завдання реалізації компетентнісного підходу процесі підготовки майбутнього вчителя музики. Висвітлено методичні аспекти формування комунікативної компетенції на прикладі організації роботи в класі музичного інструменту.
  • Ескіз
    Документ
    Творча самореалізація й професійна компетентність майбутнього вчителя художньої культури
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Куркіна, Сніжана Віталіївна
    (uk) В статті розглядаються умови за яких відбувається творча самореалізація студента, майбутнього вчителя художньої культури під час навчання на мистецькому, музично-педагогічному факультеті педагогічного університету. Окрім цього досліджується сутність компетентнісного підходу в сучасній педагогіці, надається визначення понять професійна, стильова компетентність вчителя художньої культури.