Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку засобом Lego-конструктора
    (ПНДІЕІ, 2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна
    (ua) У статті обґрунтовується потреба застосування у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку засобів Legoконструктора. аналізуються Lego-технології в освітньо-виховному процесі дошкільного навчального закладу як одне з нових та актуальних проблем в сучасній педагогіці. Обґрунтовується доцільність реалізації в освітньому середовищі LEGO, що об’єднує в собі чітко сформульовану концепцію і спеціально скомпоновані для занять у групі комплекти LEGO. Аналізується використання Lego-технології, цеглинок Lego в ігрових та навчальних цілях, що надає можливість вирішувати складні пізнавальні, пошукові та творчі завдання в цікавій, доступній, зрозумілій, ігровій формі. Зокрема кожна дитина отримує можливість експериментувати, творити, знаходити нові способи розв’язання поставленої задачі. Lego-технологія сприяє розвиткові самостійності дітей. Маніпулюючи з елементами конструктора, дитина сама намічає і реалізовує свій план роботи, для того, аби елементи конструктора перетворились на функціональну іграшку, необхідно проявити творчість, витримку, фантазію. У свою чергу така діяльність сприяє формуванню у дітей дошкільного віку таких якостей, як уміння концентруватися, здатність до співробітництва, почуття самовпевненості. Ці якості є необхідними у подальшому формуванні вміння вчитися цілеспрямовано та сприймати нове усвідомлено й з великим інтересом. Автор робить висновок, що формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку на основі використання методу Lego-технології та інтерпретації математичного змісту може забезпечити механізм стійкого математичного розвитку дитини; створення освітнього простору дитячих навчальних закладів як основи процесу реалізації математичного змісту шляхом організації проникнення дитини у сутність відношень між об’єктами навколишнього світу, активного освоєння їх дошкільниками на різних рівнях розуміння та інтерпретації з використанням «відкритих» дітьми інструментів пізнання, логічного відображення світу.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології у контексті особистісно-орієнтованого навчання молодших школярів
    (2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна
    (ua) У статті розглянуто основні позиції Концепції Нової української школи з фахової підготовки вчителя. Особливу увагу зосереджено на технології критичного мислення та інформаційно-комунікативних технологіях, якщо є засобами реалізації концептуальних положень НУШ. Обґрунтовано важливість упровадження особистісно орієнтованого підходу до організації розвивального освітнього середовища в початковій школі.
  • Ескіз
    Документ
    Формування основних мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку засобами гри
    (2020) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти
    (Dana, 2021) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна
    (ua) У статті розглядається проблема розвитку творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в умовах освітнього процесу закладу дошкільної освіти. Схарактеризовано складники творчого мислення дитини дошкільного віку. Розкрито можливості розвитку творчого мислення за допомогою різних методичних прийомів. Виокремлено педагогічні умови розвитку творчого мислення дитини.
  • Ескіз
    Документ
    Формування основних мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку засобами гри
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Демченко, Юлія Миколаївна; Dеmchenko, Yulia; Нікітіна, Олена Олександрівна; Nikitina, Elena Aleksandrovna
    (uk) У статті розглянуто особливості мисленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Схарактеризовані основні мисленнєві операції та запропоновані алгоритми їх формування. Акцентовано увагу на важливості організації спеціальної методичної роботи з розвитку мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку як необхідної умови подальшого вивчення математики в школі. Алгоритми формування мисленнєвих операцій проілюстровані окремими дидактичними іграми.