Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики у рамках дослідно-експериментальної роботи(2017) Демченко, Юлія Миколаївна(ua) У статті розкрито зміст і особливості дослід-но-експериментальної роботи щодо формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчи-теля математики під час професійної підготовки. Обґрунтовано, що формування самоосвітньої компе-тентності майбутнього вчителя математики буде ефективним, зважаючи на вплив визначених та експе-риментально перевірених педагогічних умов.Документ Організаційно-дидактичні особливості професійної підготовки фахівців із соціа льної реабілітації в США(2020) Демченко, Юлія Миколаївна(ua) У статті проаналізовано організаційні та змістові особливості професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації у закладах вищої освіти США. Схарактеризовано дворічні програми для здобуття освітнього ступеня «Асоціат» у коледжах США, чотирирічні бакалаврські та міждисциплінарні магістерські університетські програми професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації. Визначено спільні ознаки цих програм для кожного з освітніх ступенів. Встановлено, що професійна підготовка здійснюється на міждисциплінарній основі шляхом інтеграції загальнонаукових, професійних і спеціалізованих знань, широкого запровадження елективних курсів. Визначено три моделі навчання фахівців із соціальної реабілітації: традиційно-дидактичну, проблемно-пошукову і фасилітовану. З’ясовано, що система професійної підготовки забезпечує умови для професійного самовизначення, саморозвитку і самовдосконалення.Документ Самоосвітня компетентність в системі професійної підготовки майбутнього вчителя математики(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Демченко, Юлія Миколаївна(ua) У статті розкривається сутність і значення самоосвітньої компетентності в системі професійної підготовки майбутнього вчителя математики. Розглянуто і проаналізовано зміст понять «самоосвіта», «компетентність», «професійна підготовка», «самоосвітня компетентність» та досліджено взаємозв’язки між ними.