Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики у рамках дослідно-експериментальної роботи
    (2017) Демченко, Юлія Миколаївна
    (ua) У статті розкрито зміст і особливості дослід-но-експериментальної роботи щодо формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчи-теля математики під час професійної підготовки. Обґрунтовано, що формування самоосвітньої компе-тентності майбутнього вчителя математики буде ефективним, зважаючи на вплив визначених та експе-риментально перевірених педагогічних умов.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційно-дидактичні особливості професійної підготовки фахівців із соціа льної реабілітації в США
    (2020) Демченко, Юлія Миколаївна
    (ua) У статті проаналізовано організаційні та змістові особливості професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації у закладах вищої освіти США. Схарактеризовано дворічні програми для здобуття освітнього ступеня «Асоціат» у коледжах США, чотирирічні бакалаврські та міждисциплінарні магістерські університетські програми професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації. Визначено спільні ознаки цих програм для кожного з освітніх ступенів. Встановлено, що професійна підготовка здійснюється на міждисциплінарній основі шляхом інтеграції загальнонаукових, професійних і спеціалізованих знань, широкого запровадження елективних курсів. Визначено три моделі навчання фахівців із соціальної реабілітації: традиційно-дидактичну, проблемно-пошукову і фасилітовану. З’ясовано, що система професійної підготовки забезпечує умови для професійного самовизначення, саморозвитку і самовдосконалення.
  • Ескіз
    Документ
    Самоосвітня компетентність в системі професійної підготовки майбутнього вчителя математики
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Демченко, Юлія Миколаївна
    (ua) У статті розкривається сутність і значення самоосвітньої компетентності в системі професійної підготовки майбутнього вчителя математики. Розглянуто і проаналізовано зміст понять «самоосвіта», «компетентність», «професійна підготовка», «самоосвітня компетентність» та досліджено взаємозв’язки між ними.