Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Фасилітація як психологічний механізм формування партнерських взаємовідносин у підлітковому віці(2019) Мельничук, Ірина Ярославівна; Близнюкова, О. М.У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей розвитку фасилітації як психологічного механізму формування партнерських взаємовідносин у підлітковому віці. Визначено основні характеристики партнерства та стадії його становлення; виокремлено різні типи фасилятивності та тенденції щодо проявів допомагаючої поведінки. Виявлено розподіл специфіки прояву фасилятивності у групах досліджуваних підлітків за гендерним критерієм.Документ Фасилітація як ефективна технологія вирішення проблем(ФОП Александрова М. В., 2015) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У статті здійснено огляд теоретичного матеріалу вітчизняних та зарубіжних наукових досліджень щодо можливостей застосування прикладних психологічних технологій для більш ефективної комунікації та полегшення взаємодії в процесі групової роботи в сфері сучасного менеджменту. Зокрема, акцент зроблено на теоретичному аналізі фасилітації як ефективній технології вирішення проблем.Документ Формування фасилятивності як умова вирішення внутрішньо особистісних конфліктів в підлітковому віці(ФОП Александрова М. В., 2016) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей внутрішньоособистісних конфліктів в підлітковому віці, представлено результати експериментального дослідження показників фасилятивності в контексті властивостей особистості, обґрунтовуються можливості формування фасилятивності в підлітковому віці.Документ Фасилітація прийняття рішень в процесі самоорганізації цілісності особистості підліткового віку(ТОВ «Фірма «Іліон», 2009) Близнюкова, Олена Миколаївна; Гейко, Євгенія Вікторівна(uk) В статті здійснено спробу розглянути специфіку набуття цілісності особистості у підлітковому віці через відчуття власної автентичності. Особливої уваги заслуговує той факт, що самоорганізаційні процеси цілісності тісно пов’язані із уміннями фасилітації, що розвиваються саме у підлітковому віці. Отже самоорганізація цілісності особистості виявляється пов’язаною із уміннями фасилітації та особливостями прийняття рішення підлітком.Документ Фасилітація як предмет психологічного аналізу(2009) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У статті досліджено та проаналізовано модифікації поняття фасилітації та окреслено ряд феноменів, що охоплюються даним поняттям. Розглянуті умови розвитку здібності педагога до фасилітуючого спілкування.