Кафедра психології та соціальної роботи

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної культури майбутнього соціального працівника
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, Vitalii Oleksandrovych
    (uk) Стаття присвячена дослідженню інтерпретації сутності та змісту, а також – методики формування професійної культури майбутнього соціального працівника. Головна увага приділена аналізу теоретичних підходів до визначення сутності та змісту професійної культури майбутнього соціального працівника. Було акцентовано увагу на аналізі культурологічного підходу у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників, встановлено змістовні зв’язки професійної культури з іншими професійно важливими характеристиками соціального працівника.
  • Ескіз
    Документ
    Аксіологічні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя
    (2014) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, V.
    (uk) У статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу умов формування методологічної культури майбутнього вчителя на засадах педагогічної аксіології.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічна компетентність як показник методологічної культури майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Кравцов, Віталій Олександрович
    (uk) У статті досліджено теоретичні аспекти формування методологічної культури майбутнього вчителя. Автор приділяє пріоритетну увагу обґрунтуванню змісту методологічної компетентності як важливого показника сформованості методологічної культури вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні знання як змістовна характеристика методологічної культури майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кравцов, Віталій Олександрович
    У статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу методологічних знань різного рівня як змістовних характеристик методологічної культури майбутнього вчителя.