Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Формування професійної культури майбутнього соціального працівника(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, Vitalii Oleksandrovych(uk) Стаття присвячена дослідженню інтерпретації сутності та змісту, а також – методики формування професійної культури майбутнього соціального працівника. Головна увага приділена аналізу теоретичних підходів до визначення сутності та змісту професійної культури майбутнього соціального працівника. Було акцентовано увагу на аналізі культурологічного підходу у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників, встановлено змістовні зв’язки професійної культури з іншими професійно важливими характеристиками соціального працівника.Документ Аксіологічні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя(2014) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, V.(uk) У статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу умов формування методологічної культури майбутнього вчителя на засадах педагогічної аксіології.Документ Методологічна компетентність як показник методологічної культури майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Кравцов, Віталій Олександрович(uk) У статті досліджено теоретичні аспекти формування методологічної культури майбутнього вчителя. Автор приділяє пріоритетну увагу обґрунтуванню змісту методологічної компетентності як важливого показника сформованості методологічної культури вчителя.Документ Методологічні знання як змістовна характеристика методологічної культури майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кравцов, Віталій ОлександровичУ статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу методологічних знань різного рівня як змістовних характеристик методологічної культури майбутнього вчителя.