Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Формування асертивності як умови ефективної комунікації у студентському віці(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Мельничук, Сергій КостянтиновичДокумент Аналіз показників та рівнів розвитку особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога(2011) Іванова, Юлія Юріївна; Руденко, Юлія Юріївна(uk) У статті розкривається поняття “самовизначення особистості”, аналізуються показники та компоненти самовизначення, на основі яких визначено рівні розвитку особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога.Документ Теоретичний аналіз динаміки розвитку творчої активності дошкільника(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Галушко, Любов Ярославівна; Маловик, Вікторія Анатоліївна(uk) У статті проаналізовано динаміку розвитку творчої активності дошкільника. Зазначається, що процес формування особистості дошкільника досягається під час самореалізації її в творчій діяльності. Особлива увага приділена характеристиці етапів розвитку свідомості та творчій взаємодії «дитина – дорослий». Обґрунтовується необхідність створення сприятливих умов щодо творчої активності дошкільника.Документ Проблеми професійного самовизначення майбутніх фахівців(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Куліш, Віктор ІвановичУ статті досліджено проблему професійного самовизначення майбутніх фахівців. Описані основні аспекти професійного самовизначення особистості як психологічного феномена та вивченні чинники, що впливають на розвиток невизначеності майбутнього фахівця.Документ Роль особистісно орієнтованого навчання в процесі формування готовності до особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Руденко, Юлія ЮріївнаУ статті розкривається значення особистісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі студентів. Аналізуються завдання та вимоги до особистісно орієнтованого навчання з метою створення атмосфери становлення індивідуальності, розвитку та особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога.Документ Умови розвитку методологічної культури майбутнього вчителя у педагогіці Василя Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Кравцов, Віталій ОлександровичУ статті висвітлюються теоретичні засади та методичні аспекти розвитку методологічної культури майбутнього вчителя у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. Автор акцентує увагу на дослідженні інтерпертації видатним педагогом змісту та умов формування методологічної культури як важливої характеристики професіоналізму вчителя.