Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
101 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Діалогічний підхід у кнтексті підготовки майбутніх практичних психологів до професійної діяльності(2016) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Психологія. Державна атестація(ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2014) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна; Мельничук, Сергій Костянтинович; Уличний, Ігор ЛюбомировичДокумент Роль емоцій у процесі формування толерантності(ФО-П Александрова М. В., 2016) Гурова, Оксана Миколаївна(uk) У статті здійснюється теоретичний аналіз проблеми дослідження толерантності як наукового феномену. Розглядаються основні психологічні підходи до розуміння толерантності. Проаналізовано дослідження емоцій та їх роль у процесі формування толерантності як професійно важливої якості у майбутніх практичних психологів.Документ Теоретичний огляд проблеми шляхів формування толерантності майбутніх психологів(Аксіома, 2009) Гурова, Оксана Миколаївна(uk) У статті акцентується увага на актуальній проблемі психологічного обґрунтування моделей та шляхів формування толерантності. Виділено, що проаналізовані підходи науковців не виділяють, а лише окреслюють сферу для виділення родової діяльності, яка обумовлює розвиток у особистості ознак толерантності. Обґрунтована власна теоретична позиція стосовно шляхів формування толерантності у майбутніх психологів.Документ Роль діалогу у формуванні толерантності психологів(Інформаційно-аналітичне агентство, 2009) Гурова, Оксана МиколаївнаУ статті проаналізовано взаємозв’язок понять «діалог» і «толерантність» та обґрунтовано роль діалогу у формуванні толерантності психологів. Представлено результати дослідження спрямованості особистості у спілкуванні.Документ Розуміння феномену толерантності майбутніми психологами(2006) Гурова, Оксана МиколаївнаДокумент Формування професійних новоутворень у студентів-психологів(РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2002) Міненко, Ольга Олександрівна(uk) В даній статті розкривається роль та місце психологічного тренінгу в процесі професійної підготовки практичних психологів, та пропонується авторська модифікація навчально-психотерапевтичного тренінгу – тренінгу особистісної зміни.Документ Наратив як засіб усвідомлення і об’єктивації особистісних змін(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2000) Міненко, Ольга Олександрівна(ru) В данной работе поднимаются вопросы о роли и функциях нарративного модуса в процессе личностного, и одной из его форм – психотерапевтического изменения с позиций психологической герменевтики и конструктивистского подхода психотерапии.Документ Вплив інформаційних технологій на формування шлюбно-сімейних уявлень у дітей і молоді в умовах сучасного суспільства(Міленіум, 2006) Міненко, Ольга Олександрівна(uk) В статті аналізуються причини кризи інституту сім’ї, характерної для сучасного українського суспільства. Досліджуються шлюбно-сімейні уявлення українських підлітків і молоді та деструктивний вплив на їх формування сучасних засобів масової інформації. Намічено основні напрямки профілактики та корекції негативного впливу ЗМІ.Документ Тренінг формування особистісних новоутворень у студентів-психологів(2001) Міненко, Ольга Олександрівна(uk) В статті подано тренінг особистісних та професійних новоутворень у студентів-психологів. Розкриваються теоретичні засади даного тренінгу, методологічною основою яких є філософія конструктивізму, теорія психологічної герменевтики та концепція особистісної зміни, та пропонуються практичні розробки автора щодо означеної проблематики.