Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Діалогічний підхід у кнтексті підготовки майбутніх практичних психологів до професійної діяльності(2016) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Роль емоцій у процесі формування толерантності(ФО-П Александрова М. В., 2016) Гурова, Оксана Миколаївна(uk) У статті здійснюється теоретичний аналіз проблеми дослідження толерантності як наукового феномену. Розглядаються основні психологічні підходи до розуміння толерантності. Проаналізовано дослідження емоцій та їх роль у процесі формування толерантності як професійно важливої якості у майбутніх практичних психологів.Документ Формування фасилятивності як умова вирішення внутрішньо особистісних конфліктів в підлітковому віці(ФОП Александрова М. В., 2016) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей внутрішньоособистісних конфліктів в підлітковому віці, представлено результати експериментального дослідження показників фасилятивності в контексті властивостей особистості, обґрунтовуються можливості формування фасилятивності в підлітковому віці.Документ Діалогічний підхід у контексті підготовки майбутніх практичних психологів до професійної діяльності(ФО-П Александрова М. В., 2016) Калашникова, Людмила Володимирівна(uk) У статті представлено теоретичний аналіз сутності діалогічного підходу. Проаналізовано особливості застосування діалогічного підходу в контексті професійної підготовки майбутніх практичних психологів. Розкрито діалогічність соціально психологічного тренінгу.Документ Професійне вигорання як показник погіршення професійного здоров’я(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016) Зубченко, Вікторія ГеоргіївнаДокумент Стресостійкість як необхідна умова професійного становлення молодого спеціаліста(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016) Мельничук, Ірина ЯрославівнаДокумент Специфіка розвитку та корекції впевненості в собі у студентів факультету фізичного виховання(«Ексклюзив-Систем», 2016) Мельничук, Сергій КостянтиновичУ статті здійснено теоретичний аналіз проблеми впевненості в собі у юнацькому віці, висвітлено умови її формування, проаналізовано особливості психологічного супроводу розвитку та корекції впевненості в собі.Документ Педагогічна психологія: практикум(ФО-П Александрова М. В., 2016) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна(uk) У посібнику викладено основний зміст загальної та соціальної психології як окремих розділів вузівської дисципліни “Психологія”. Практикум укладено відповідно до діючої програми і є керівництвом до практичних занять, організації індивідуальної самостійної роботи, виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань (ІНДЗ), впровадження інноваційних педагогічних інтерактивних технологій. Пропонуються апробовані форми навчальної роботи, які сприяють успішному засвоєнню інформації, формуванню практичних навичок та умінь, розвивають пізнавальні інтереси, стимулюють дослідницьку діяльність, мотивацію до професійного самовдосконалення. Рекомендовано для студентів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університетуДокумент Основи психологічної компетентності майбутнього педагога: практикум(ФО-П Александрова М. В., 2016) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна(uk) У посібнику викладено основний зміст загальної та соціальної психології як окремих розділів вузівської дисципліни “Психологія”. Практикум укладено відповідно до діючої програми і є керівництвом до практичних занять, організації індивідуальної самостійної роботи, виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань (ІНДЗ), впровадження інноваційних педагогічних інтерактивних технологій. Пропонуються апробовані форми навчальної роботи, які сприяють успішному засвоєнню інформації, формуванню практичних навичок та умінь, розвивають пізнавальні інтереси, стимулюють дослідницьку діяльність, мотивацію до професійного самовдосконалення. Рекомендовано для студентів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.Документ Логопедична ритміка в системі підготовки студентів до корекційної освіти дітей з особливостями фізичного та психомовленнєвого розвитку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шишова, Інна Олексіївна; Шишова, Инна Алексеевна; Shushova, Inna(uk) Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. У статті розглянуто діяльнісну складову корекційного виховання, здійснено аналіз логопедичної ритміки як одного з важливих та перспективних розділів логопедії, корекційної педагогіки, успішних методів корекції мовлення та навчального предмета.